781 327 läst · 11 755 svar
781k läst
11,8k svar
Allt om bilen
En International ser det ut som, dessutom.DennisCA skrev:
Då har han åtminstone ett ess i rockärmen. Det lär behövas 😀.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 420 inlägg
Japp, Scout II...
Jag bor på västkusten och sålde en gammal bil. En kille från Stockholm ringde och tyckte att vi skulle mötas i örebro!Dan_Johansson skrev:
Nä. Då säger man till redan innan -jag prutar nu då mitt förhandlingsläge när jag är hos dig är noll. Så har jag gjort 2ggr. Är bilen som du beskriver den betalar jag xxxxx kr. Det togs emot med förståelse. Affär blev det båda gångerna.G Greger_08 skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 675 inlägg
Sålde motorcykeln, kom en ung kille med farsa och hade kört 4h för att kolla på den.
Kan säga att de hade dåligt förhandlingsläge, men han har fick pruta den en tusenlapp för sakens skull.
Kan säga att de hade dåligt förhandlingsläge, men han har fick pruta den en tusenlapp för sakens skull.
Man tar ju med lite prutmån i annonsen. När jag sålt saker så har det ofta dykt upp folk som ska pruta. Man spelar motsträvig en stund och sedan går man långsamt ner till det pris man tänkt sig. Så känner dom sig glada när dom lyckats pruta
Vill minnas att jag bröt bort den för ngr år sen och köpte nytt låshus på bilia för under 300. Kanske att jag körde i en skruvmejsel och vred om. Minns inte riktigt men jag bytte iaf.Intet skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 675 inlägg
Där var prutmån på maskinen, men de visste nog själva hur utgångsläget var när de kört så långt.N Niq skrev:
Tackar. Nu har jag enligt tidigare tips köpt ett nytt lås ifrån Vparts till min Chrysler 😱. Hoppas inte immunförsvaret stöter bort låset.john68 skrev:
Eg ska man ju inte ha löstagbara drag på annat än när man använder det. Har fått tillsägelse på besiktningen flera ggr då nr.plåten inte syns men när man kör släp en ggn i veckan så blir det ändå kvar...och kärvar ihop.Intet skrev:
En bekant tappade hästsläpet med häst i nedför en slänt, kulan/draget släppte av nån anledning, släpet rullade nerför och han trodde det var kört med hästen men han stod så snällt och åt när han tillslut kom ned 😄john68 skrev:
Men han kommer aldrig mer köra med annat än fast drag