711 840 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 780 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 780 inlägg
Helt absurt med folk som kör med så dåliga däck. De borde bli av med körkortet.
Jag har även svårt att förstå hur man kan godkänna allvädersdäck på vintern (eller egentligen överhuvudtaget).
Jag tror inte folk som köper skräpet förstår hur uselt det är. En bekant hade köpt sådana och var glad att slippa byta däck två gånger om året. Han var inte lika nöjd när de väl skulle bort och satt som helv...
Jag har även svårt att förstå hur man kan godkänna allvädersdäck på vintern (eller egentligen överhuvudtaget).
Jag tror inte folk som köper skräpet förstår hur uselt det är. En bekant hade köpt sådana och var glad att slippa byta däck två gånger om året. Han var inte lika nöjd när de väl skulle bort och satt som helv...
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Volvo tyckte de var bra även fast de är sämre än både vinter- och sommardäck. Men nu har de ändrat sig.Fairlane skrev:Helt absurt med folk som kör med så dåliga däck. De borde bli av med körkortet.
https://www.tidningendacksnack.se/nyheter/e/555/volvo-forklarar-varfor-de-valjer-aret-runt-dack-/
https://carup.se/volvos-logn-bytte-ut-sina-rad-om-aret-runt-dacken-i-smyg/
https://www.mestmotor.se/recharge/a...tiserade-aret-runt-dacken-blir-inte-standard/
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 780 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 780 inlägg
Håller fortfarande på med den här jävla dragkroken, det är nått som inte lirar, armen som påverkar kolven hakar fast på okänt ställe.
Men kom på när jag höll huset lös att om jag lyfte det lite, så funkade den.
Test med bricka och sticksågsblad, det funkade 🙂
Kvickfix med en plåtbit, och jag kan åka och besikta 👍
Ska göra en seriösare i rostfri plåt sen.
Men kom på när jag höll huset lös att om jag lyfte det lite, så funkade den.
Test med bricka och sticksågsblad, det funkade 🙂
Kvickfix med en plåtbit, och jag kan åka och besikta 👍
Ska göra en seriösare i rostfri plåt sen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Börjat kolla på A1 Diesel Ltd på Facebook, berättar mycket intressant om dieselmotorer.
Såg just en film om Piezo spridare, på vilka man aldrig ska ta bort returen för att se om det kommer diesel som man gör på vanliga spridare.
Piezospridaren måste alltid ha mottryck på returen, annars går den sönder.
Hittar inte just den filmen på YouTube, annars hade jag länkat, men kolla in sidan om ni är intresserade av diesel.
(Jag är inte intresserad av diesel, men det är kul iaf)
Såg just en film om Piezo spridare, på vilka man aldrig ska ta bort returen för att se om det kommer diesel som man gör på vanliga spridare.
Piezospridaren måste alltid ha mottryck på returen, annars går den sönder.
Hittar inte just den filmen på YouTube, annars hade jag länkat, men kolla in sidan om ni är intresserade av diesel.
(Jag är inte intresserad av diesel, men det är kul iaf)
Toyota Land Cruiser 70 Chinese edition, bästa nya bilen jag sett, förnuftig design av kontrollerna på insidan, och snygga är dom!
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 736 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 736 inlägg