Känns för mig dumt att strejka.
Se till att länderna som inte beter sig att bete sig. Att vi sitter på röven utanför någon myndighet och inte gör något gör inte nytta någonstans. U-länderna flinar samtidigt som de kör med lastbilar till tex amazonas och dumpar ett flak skit rakt i vattnet.
Ja se till att sopsortera så har du gjort ditt här.
Se till att länderna som inte beter sig att bete sig. Att vi sitter på röven utanför någon myndighet och inte gör något gör inte nytta någonstans. U-länderna flinar samtidigt som de kör med lastbilar till tex amazonas och dumpar ett flak skit rakt i vattnet.
+ 1R Rkarlsson skrev:Känns för mig dumt att strejka.
Liknande trådar
-
Stämma - måste alla ärenden tas upp i kallelsen?
Bostadsrätt -
Kommunen förorsakade rörbrott under vår tomt. Vad finns det för regler kring ersättning när de måste fälla träd och gräva?
Juridik -
Köpa hus med fukt i källaren - måste jag dränera?
Grund & Markarbeten -
Måste man borra genom både fönsterbåge och yttre aluminiumprofil i fönster vid installation av Biobe spaltventil?
Fönster & Dörrar -
Hej, jag har radiatorer alla blir inte varma tillsammans, jag måste stänga några av dem så att de andra blir varma. Vad är anledningen ? Jag har
Fjärrvärme & Gas