Talvan Talvan skrev:
Kom igen alla måste strejka nu ska vi rädda klimatet
Vi kan väl börja med ta ut alla kolgruvearbetare i strejk. Det skulle få effekter på miljön och samhället.

blackarrow blackarrow skrev:
Vi kan väl börja med ta ut alla kolgruvearbetare i strejk. Det skulle få effekter på miljön och samhället.
Inte börja, alla ska

Talvan Talvan skrev:
Inte börja, alla ska
Men vi får väl i alla fall göra undantag för våra barn som har skolplikt och även de barn som är lite äldre och behöver utbilda sig så de kan försörja sig själva och bidra till ett bättre samhälle med humanitära och tekniska framsteg?

Känns för mig dumt att strejka.

Se till att länderna som inte beter sig att bete sig. Att vi sitter på röven utanför någon myndighet och inte gör något gör inte nytta någonstans. U-länderna flinar samtidigt som de kör med lastbilar till tex amazonas och dumpar ett flak skit rakt i vattnet.

Ja se till att sopsortera så har du gjort ditt här.

• Gilla
tank77
  • Laddar…
galento
R Rkarlsson skrev:
Känns för mig dumt att strejka.

Se till att länderna som inte beter sig att bete sig. Att vi sitter på röven utanför någon myndighet och inte gör något gör inte nytta någonstans. U-länderna flinar samtidigt som de kör med lastbilar till tex amazonas och dumpar ett flak skit rakt i vattnet.

Ja se till att sopsortera så har du gjort ditt här.
+ 1 (y)(y)

• Gilla
Rkarlsson och 1 till
  • Laddar…
Är ni på torget?

Talvan Talvan skrev:
Är ni på torget?
Nej jag har varit hemma nästan hela dagen. Var ute på landet och lämnade en ställning och klappa lite grisar och getter med.
Ja just det, jag var på tippen med löv och ett gammalt fönster också.

Var var du ?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.