L linden1977 skrev:
Ajdå, jag som trodde vi hade något avtal med handel med Norge. Iofs funkar det bra sparar man in pengarna. Hur gör du?
jag har betalat men ska ringa postnord imorgon för importmomsen ska vara 25% nu är den ju 125% ?! Om jag inte minns fel kosta prylen 279:- nu vill de ha 314:- i importmoms och 75:- i hanteringsavgift... känns som nått är fel

Rameaunster Rameaunster skrev:
jag har betalat men ska ringa postnord imorgon för importmomsen ska vara 25% nu är den ju 125% ?! Om jag inte minns fel kosta prylen 279:- nu vill de ha 314:- i importmoms och 75:- i hanteringsavgift... känns som nått är fel
Håll oss uppdaterad, känns som samma sak kommer hända här :(..

L linden1977 skrev:
Håll oss uppdaterad, känns som samma sak kommer hända här :(..
tullverket hade skrivit in fel valuta så jag ska få tillbaka 287 kr, så 389-287= 102kr känns betydligt rimligare

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
  • Multiverktøy med montert Starlock-adapterblad i en persons hånd mot en vag bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
torparavgrund och 1 till
  • Laddar…
T Truls Hjortnes skrev:
Takk for link og tips.. Jeg bestilte også og fikk min i går. Fungerer veldig bra syntes jeg (y)

[länk]
Tack för länken! Men vad menar de med det här egentligen? "Passer til maskiner med klikksystem der du klikker bladet på plass. Passer ikke til eldre maskiner med festeskrue."

Alla varianter har väl någon skruv man låser fast bladet med, eller? Min Bosch har ju bara det där mångkantiga hålet och en skruv man drar i botten, köpt ca 2017 eller så.

Edit: Skit samma, kollade nu på videon @Rameaunster lade upp och ser precis vad de menar med klickfattning, min har ingen sån.

Jag får leta vidare. :rolleyes:

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.