298 läst · 21 svar
298 läst
21 svar
Quiz: Har du koll på julmaten?
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 152 inlägg
Quiz: Har du koll på julmaten? https://www.byggahus.se/quiz/392-har-du-koll-pa-julmaten
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (23%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer (53%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer (52%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer (25%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer (10%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 45 andra personer (4%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 786 andra personer (76%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
🎄🎅🎁
🎄🎅🎁
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 572 andra personer (49%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 980 andra personer (77%) som har gjort quizet "Har du koll på julmaten?"