På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Slår du huvudet på spiken? https://www.byggahus.se/quiz/371-slar-du-huvudet-pa-spiken
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 411 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
9an blev en chansning som föll väl ut.
9an blev en chansning som föll väl ut.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 494 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 494 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Kändes rätt lätt, betyder det att jag är gammal?
Kändes rätt lätt, betyder det att jag är gammal?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 12 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 12 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är förväntat av en sextiotalist i quizet "Slår du huvudet på spiken?"
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer som har gjort quizet "Slår du huvudet på spiken?"