4 944 läst · 99 svar
5k läst
99 svar
Quiz: Byggord som heter som kroppsdelar
Sida 1 av 7
På konsumentens sida
· 3 144 inlägg
Quiz: Byggord som heter som kroppsdelar https://www.byggahus.se/quiz/356-byggord-som-heter-som-kroppsdelar
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Administrator
· Skåne
· 7 913 inlägg
Vet ej, men den säljs i vissa butiker som "Smidestång Vargmun" eller "Vargkäftar"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 181 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 10/10 rätt i quizet "Byggord som heter som kroppsdelar".
Det beror nog på att jag börjar bli gammal och det fortfarande känns naturligt med ord som har med "förr" att göra.
Det beror nog på att jag börjar bli gammal och det fortfarande känns naturligt med ord som har med "förr" att göra.
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer som har gjort quizet "Byggord som heter som kroppsdelar"