Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Jag är tydligen inte så julig av mig.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
S
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
  • Gilla
hklp
  • Laddar…
Z
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 128 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

🎅🍺
 
Gick ju inte gå förbi fråga ett för inget av alternativen är ju rätt egentligen om man inte nu inte är kristen och samtidigt ignorerar våran nordiska hedniska historia. Jul är egentligen inte med Kristi att göra.
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 49 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Düsseldorff
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
R
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Tittar man i tråden så ligger du bland dom högsta en liten Jul Ernst kanske du är😉😂
 
Düsseldorff
A aldabergr skrev:
Gick ju inte gå förbi fråga ett för inget av alternativen är ju rätt egentligen om man inte nu inte är kristen och samtidigt ignorerar våran nordiska hedniska historia. Jul är egentligen inte med Kristi att göra.
Jaha du är en sån där svärjevän. Du blandar ihop midvinterblot med den kristna traditionen.
 
  • Wow
Nalleman64
  • Laddar…
Düsseldorff
R Rejäl skrev:
Tittar man i tråden så ligger du bland dom högsta en liten Jul Ernst kanske du är😉😂
Vafan, förföljer du mig eller?
 
  • Haha
Nalleman64
  • Laddar…
R
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Vafan, förföljer du mig eller?
Absolut har du inte koll på din omgivning😉vi sitter i samma hus…
 
Düsseldorff
R Rejäl skrev:
Absolut har du inte koll på din omgivning😉vi sitter i samma hus…
😬
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 112 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.