5 649 läst · 95 svar
6k läst
95 svar
Quiz: Vad snackar snickarna om?
Sida 1 av 7
På konsumentens sida
· 3 170 inlägg
Quiz: Vad snackar snickarna om? https://www.byggahus.se/quiz/345-vad-snackar-snickarna-om
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 113 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 212 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
9-10 var ren gissning ^^
9-10 var ren gissning ^^
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 93 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 48 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 248 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 266 andra personer som har gjort quizet "Vad snackar snickarna om?"
Yay 🤓
Yay 🤓