2 734 läst · 50 svar
3k läst
50 svar
Quiz: Vad kan du om golvvärme?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Vad kan du om golvvärme? https://www.byggahus.se/quiz/344-vad-kan-du-om-golvvarme
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 363 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 420 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 520 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 517 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"