2 537 läst · 49 svar
3k läst
49 svar
Quiz: Vad kan du om golvvärme?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 428 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
500 m isolering i plattan 😄😄😄
Två gissningar som gick fel. 🤓🍷🥃
500 m isolering i plattan 😄😄😄
Två gissningar som gick fel. 🤓🍷🥃
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 242 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 242 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 735 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Alternativen till frågan om isoleringens tjocklek gjorde det lätt att utesluta ett av dem. En halv kilometer tjock bottenplatta är nog inte att rekommendera.
Alternativen till frågan om isoleringens tjocklek gjorde det lätt att utesluta ett av dem. En halv kilometer tjock bottenplatta är nog inte att rekommendera.
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 590 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 590 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 678 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 39 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"
🤦
🤦
Medlem
· västra götaland
· 84 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 004 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om golvvärme?"