2 683 läst · 44 svar
3k läst
44 svar
Quiz: Kan du kökets proffsiga verktyg?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 144 inlägg
Quiz: Kan du kökets proffsiga verktyg? https://www.byggahus.se/quiz/343-kan-du-kokets-proffsiga-verktyg
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 603 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
Friskt gissat
Friskt gissat
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
🙄
🙄
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
Härmed bevisat att Kock är det svåraste yrket. Tidigare test har visat att jag enkelt kan bli elektriker, rörmokare, arkitekt och diverse andra yrkesroller. Här fick jag gissa mig till 4 rätt.
Skomakare, blifv vid din läst!
Härmed bevisat att Kock är det svåraste yrket. Tidigare test har visat att jag enkelt kan bli elektriker, rörmokare, arkitekt och diverse andra yrkesroller. Här fick jag gissa mig till 4 rätt.
Skomakare, blifv vid din läst!
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 294 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 96941 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 99 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"
Verkar som att jag håller mig till falukorv och ägg.
Verkar som att jag håller mig till falukorv och ägg.
Jag fattar!
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 379 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets proffsiga verktyg?"