På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Vad kan du om takstolar? https://www.byggahus.se/quiz/305-vad-kan-du-om-takstolar
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Vila i frid Justus.
Vila i frid Justus.
Redigerat:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 374 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Hade ingen aning vad en svensk takstol var för nått.
Hade ingen aning vad en svensk takstol var för nått.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 32 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än jag trodde var möjligt i quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag kan ju egentligen inget om sådant här men tydligen så har en del fastnat i det undermedvetna...
Fick fel på första, "fackverktakstol" var ett nytt ord för mig.
Jag kan ju egentligen inget om sådant här men tydligen så har en del fastnat i det undermedvetna...
Fick fel på första, "fackverktakstol" var ett nytt ord för mig.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 407 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 407 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 257 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Hade inte en aaning om min kunskap
Hade inte en aaning om min kunskap
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 264 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 285 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om takstolar?"