På konsumentens sida
· 3 144 inlägg
Quiz: Vad pratar vedhuggaren om? https://www.byggahus.se/quiz/300-vad-pratar-vedhuggaren-om
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
På fråga tre vill jag påstå att svaret är fel. Det är inte ett dåligt alternativ, men inte bäst.
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Får va nöjd då jag aldrig hugger ved.
Får va nöjd då jag aldrig hugger ved.
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 222 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 138 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Svårt med fantasin på fråga 6?
Svårt med fantasin på fråga 6?
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 227 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 196 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 343 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 473 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 343 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 638 andra personer som har gjort quizet "Vad pratar vedhuggaren om?"