På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Kan du hantera elcentralen? https://www.byggahus.se/quiz/298-kan-du-hantera-elcentralen
Dagens elquiz är kontrollerat och godkänt av självaste Bo.Siltberg.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Dagens elquiz är kontrollerat och godkänt av självaste Bo.Siltberg.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Tur man inte är elektriker…..
Tur man inte är elektriker…..
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Och jobbar inte som elektriker
Och jobbar inte som elektriker
Medlem
· Västerbottens län
· 17 906 inlägg
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Alldeles för lätt för en som hållit på med el i 50 år……
Protte
Alldeles för lätt för en som hållit på med el i 50 år……
Protte
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 374 inlägg
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 78 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Schabblade en
Schabblade en
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 130 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 125 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 3 328 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 3 328 inlägg
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 172 andra personer som har gjort quizet "Kan du hantera elcentralen?"
En elcentral per person hade varit praktiskt. Slippa oroa sig för att syrrans hårtork ska få proppen att gå när man är nära att ta sig in på high score-listan.
En elcentral per person hade varit praktiskt. Slippa oroa sig för att syrrans hårtork ska få proppen att gå när man är nära att ta sig in på high score-listan.