Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 49 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Gick ju bra det där

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 109 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Alla rätt, jag är nog värd att köpa mig ett verkyg :D

• Haha
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 113 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 125 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 136 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

R
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 149 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 96 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Rensblåspump! Vem använder en sån? Aldrig sett eller hört talas om!

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
:geek:

Åsa Lund
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 182 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Kändes bra att inte behöva gissa på svaren

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 147 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.