11 538 läst · 166 svar
12k läst
166 svar
Quiz: Vad heter byggvaran?
Sida 1 av 12
På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Vad heter byggvaran? https://www.byggahus.se/quiz/287-vad-heter-byggvaran
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 49 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 109 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Alla rätt, jag är nog värd att köpa mig ett verkyg
Alla rätt, jag är nog värd att köpa mig ett verkyg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 113 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 125 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 149 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 182 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Kändes bra att inte behöva gissa på svaren
Kändes bra att inte behöva gissa på svaren
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 147 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"