Min plåtslagare fattar direkt bara att visa ritningen o inte tar han extra betalt om han måste ha ett förtydligande på 5 minuter men det är kanske inte alla plåtisar som har förmågan att vilja eller kunna fatta

Elkludde skrev:
Min plåtslagare fattar direkt bara att visa ritningen o inte tar han extra betalt om han måste ha ett förtydligande på 5 minuter men det är kanske inte alla plåtisar som har förmågan att vilja eller kunna fatta

Eller så vet du hur man måttar och ritar du ska veta vad folk kan komma in med.

Elkludde skrev:
dom har så vitt jag vet en rekommenderad prislista från sin organisation,dom behöver klart inte följa den,och min plåtis ligger kanske under den, oseriöst var det i alla fall enligt min åsikt,kanske var det stockholmspris
Absolut var det ett hutlöst pris, men jag tror vi är överens om att det bästa man kan göra är att ta sina affärer till någon mer seriös plåtis med humana priser. Låt de som inte kan prissätta sina tjänster vettigt behålla sina tjänster för sig själva.

johan ivarsson skrev:
Eller så vet du hur man måttar och ritar du ska veta vad folk kan komma in med.
Det har gått bra med min måttning har hållt på ett antal år med diverse bygg,därvör vet jag priserna ganska väl
En fråga är du företagare/plåtslagare

Perk skrev:
Absolut var det ett hutlöst pris, men jag tror vi är överens om att det bästa man kan göra är att ta sina affärer till någon mer seriös plåtis med humana priser. Låt de som inte kan prissätta sina tjänster vettigt behålla sina tjänster för sig själva.
Absolut sådana undvikar man hoppas dom tar död på sig själv
så kan dom sitta och undra varför det ej kommer kunder

• Gilla
Perk
  • Laddar…
Elkludde skrev:
Det har gått bra med min måttning har hållt på ett antal år med diverse bygg,därvör vet jag priserna ganska väl
En fråga är du företagare/plåtslagare

Jobbar som plåtslagare.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.