5 342 läst · 19 svar
5k läst
19 svar
12 steg till den perfekta tvättstugan
När jag köper strumpor till barnen köper jag många av samma sort. Det sparar väldigt mycket tid vid sorterandet av tvätt, och när en strumpa går sönder kan kompisen ligga i lådan och vänta på att en annan strumpa ska gå sönder.
Har kanske inte så mycket med tvättstugans design att göra, men det underlättar och sparar helt klart tid vardagen
Har kanske inte så mycket med tvättstugans design att göra, men det underlättar och sparar helt klart tid vardagen
Riktigt bra produkt! https://www.strumpbutiken.com/index.php/butik/supi-strumpklammor/V vbg-1 skrev:När jag köper strumpor till barnen köper jag många av samma sort. Det sparar väldigt mycket tid vid sorterandet av tvätt, och när en strumpa går sönder kan kompisen ligga i lådan och vänta på att en annan strumpa ska gå sönder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så skall en riktig tvättstuga se ut!Fario skrev:
Håller helt med dig. Strumpklämmor ser i mina ögon ut att skapa mer jobb än frigöra tid. I det optimala fallet är det endast tiden att plocka upp klämman och sätta ihop dem som behövs, men den tiden måste ändå slås ihop för alla i hushållet. I praktiken behövs troligen också tid adderas för ”Var är alla strumpklämmor?”, ”Vem är det som inte satt ihop sina strumpor?” och ”Jag vet att jag satte ihop mina strumpor, vem har tagit strumpklämman?” osv. Många strumpor av samma sort är vägen att gå tycker jag. För en annan storlek/individ i hushållet väljs andra strumpor som är så olika de första som möjligt. För att skilja tex svarta strumpor åt väljs olika längd, struktur på tyg, olika hög mudd längst upp osv. Vid uppdelning efter tvätt är det viktigt med bra belysning, särskilt vid mörk tvätt.V vbg-1 skrev:
Liknande trådar
-
Vilket bruk till baljan, menar grunden? Kalksten, hus från 1912.
Byggnadsvård -
Var hittar man senaste mjukvara till Growatt VR MID-12KTL3-XH?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Hjälp med 12V solcell med batteri till stuga
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Reservdelar till Boschfräs POF 1200 AE
Säljes, Uthyres & Skänkes -
12 steg till ett intressantare trädäck
Bloggkommentarer