lasseseger skrev:
Lågkonjukturen märks även i dessa kretsar, inga mattor tex, hittar ingen TV heller...
I lobbyn.

pleximaster skrev:
Detta skulle jag vilja sätta tänderna i...

[länk]
Med ett utgångsbud på 35 000 kr så kommer det nog att bli ett rekordhögt kvadratmeterpris! :cool:
Fast det finns inga bud än iofs.

John Pohlman skrev:
Här kommer ett bidrag ifrån Kungälv, närmare bestämt utåt Marstrand.

Ganska stor och med fint läge.

[länk]
Jo, det huset har man ju sett ett par gånger på väg ut till Marstrand. Är det möjligen en Volvo-chef som skall flytta tillbaka till utlandet? Allt verkar vara till salu.

Shit! Det var fint

John Pohlman skrev:
Här kommer ett bidrag ifrån Kungälv, närmare bestämt utåt Marstrand.

Ganska stor och med fint läge.

[länk]
Undrar om den taskiga smaken levereras tillsammans med feta lönecheckar. Tycker att många dyra hus har en anskrämlig "stil" på inredningen.

Dessutom så hittar jag några punkter att anmärka på:
  • Femkantigt torn står det i beskrivningen. "Udda" tänkte jag - tills jag fick se bilderna där det är åttakantigt.
  • Fotografen kunde väl ha rättat till tavlorna i gästtoaletten. Antingen vid fotograferingstillfället eller senare i Photoshop.
  • "Den isolerade och inglasade verandan" var verkligen inte mycket till veranda. Verkar ju vara 100% införlivad med huset.
  • Hade kakelsättaren en hjärnblödning när han kaklade i källarens badrum. Jag tänker på mönsterpassningen i vägg/vägghörnen.

Tokyoboy skrev:
For den som vill bo i USA finns det har huset till salu for en dollar (!), renoveringsobjekt invartes verkar det som men iaf...

[länk]

Det fanns ju billigare hus också (free) om man tycker en dollar är för mycket.

HusByggarTomten skrev:
Fru (än så länge) Woods har köpt ett litet sommarställe i mina hemtrakter...

[länk]

Några få bilder.. [länk]

Stor "potential" kan man ju säga om byggnader men jag misstänker ju att en omfattande renovering kommer dra igång, tomten går dock inte av för hackor. Fantastiskt läge.
"Överlåtelsedatum - 20091201"

Det var väl före hela otrohetsaffären rullades upp. Hur som helst så måste de åtminstone ha avsett att köpa huset tillsammans.

Eller så började den här affären innan vi andra fick nys om den... ?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.