10 970 läst · 38 svar
11k läst
38 svar
Köpare reklamerar köp av fastighet. Hur går vidare?
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Det finns absolut någonting vettigt i ditt argument.Alfredo skrev:
Min tanke var att man skulle vara kortfattad i argumentationen. Jag tror inte att det behöver vara fel att berätta. Jag inser att jag bör omvärdera mina tankar lite. Min nya version blir känner man sig inte helt trygg i att formulera sig är det bättre att inte skriva något mer än att man bestrider.
Jag tycker att kök borde räknas som våtutrymme med tanke på hur mycket vatten som hanteras där. I så fall bör golvet anläggas som anstår ett våtutrymme.P Paulina123 skrev:
En droppbricka kan inte ta hand om så värst mycket vatten och är onödig om man har ett våtrumsgolv.
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 717 inlägg
Droppbricka är ju främst för att det ska rinna ut så man upptäcker läckan snabbtP pmd skrev:
I alla bostäder jag har bott i som vuxen har golvet i köket varit en plastmatta av något slag. Lättskött och oömt.
Vårt nuvarande hus är dock det första där kyl och frys står i ett våtutrymme angränsande till köket. Det är lika nära från matlagningsområdet till kyl och frys som om de båda skåpen stod någonstans i själva köket.
Vårt nuvarande hus är dock det första där kyl och frys står i ett våtutrymme angränsande till köket. Det är lika nära från matlagningsområdet till kyl och frys som om de båda skåpen stod någonstans i själva köket.
Anticimex försäkringsbesiktningar ger anmärkning om golvbrunn saknas i kök även i gamla hus.
Lustigt tycker jag,
men förståeligt då kök numera lär ha största risken för vattenskador.
Lustigt tycker jag,
men förståeligt då kök numera lär ha största risken för vattenskador.