R
Dina syndrom är en bestämd kombination av avvikelser eller symtom som tenderar att uppträda tillsammans och som sammantaget pekar mot en viss diagnos.

F fribygg skrev:
Detta är ju ett kort och ofullständigt citat som är svårt att förstå
Bilder, bilder, hur ska vi annars kunna svara?!

• Gilla
Rejäl
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det är nog bara @Rejäl som förstår "stavelse syndrom" är jag rädd

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Du vet som jag och alla att dom som har olika syndrom inte förstår ens vad dom skriver, vi får se om hen får till det bättre med bilder som 2-4 åringar brukar använda sig av🤷

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Du vet som jag och alla att dom som har olika syndrom inte förstår ens vad dom skriver, vi får se om hen får till det bättre med bilder som 2-4 åringar brukar använda sig av🤷
Jag tror nog att du förstår bättre än de flesta 4 åringar även om du har svårt att uttrycka dig begripligt i text i bland.

P Pin skrev:
Man ska limma upp hyllorna. Då blir det ingen åverkan när man sätter upp utan det är köparen som själv förstör tapeterna när han tar ner hyllorna.
Det är inte alls så! Du har helt fel.

Hur skall köparen kunna veta att tapeten rivs sönder när de fastlimmade hyllorna tas bort? Solklart dolt fel! Jag tycker inte alls om denna hemska stämning som man påträffar där det raljeras hej vilt över personer som kanske inte är experter på byggteknik.

Nej, det enda sättet som gäller för tavlor är att ställa dem på staffli framför väggen. Fast även då finns det risker, man bör absolut informera köparna om att golvet kan ha blivit repat eller har färgskiftningar där staffliets fötter har placerat.

En annan hemsk sak jag ofta ser på husvisningar är att man presenterar ett kök fullt av färskt bröd och vinflaskor, men när jag flyttar in finns det minsann inga vinflaskor kvar. Jag har avråtts av de flesta advokater från att processa om detta men jag antar att jag ännu inte hittat rätt advokat.

Vad tycker forumet?

• Gilla
  • Haha
Pin och 4 till
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Jag tror nog att du förstår bättre än de flesta 4 åringar även om du har svårt att uttrycka dig begripligt i text i bland.
Det finns hjälp även för 60+ som har syndrom, hoppas du tar hjälp och mår bättre av det😢

A Anders_Nilsson skrev:
Det är inte alls så! Du har helt fel.

Hur skall köparen kunna veta att tapeten rivs sönder när de fastlimmade hyllorna tas bort? Solklart dolt fel! Jag tycker inte alls om denna hemska stämning som man påträffar där det raljeras hej vilt över personer som kanske inte är experter på byggteknik.

Nej, det enda sättet som gäller för tavlor är att ställa dem på staffli framför väggen. Fast även då finns det risker, man bör absolut informera köparna om att golvet kan ha blivit repat eller har färgskiftningar där staffliets fötter har placerat.

En annan hemsk sak jag ofta ser på husvisningar är att man presenterar ett kök fullt av färskt bröd och vinflaskor, men när jag flyttar in finns det minsann inga vinflaskor kvar. Jag har avråtts av de flesta advokater från att processa om detta men jag antar att jag ännu inte hittat rätt advokat.

Vad tycker forumet?
Stäm dom, solklart dolt fel, kanske kan gå som lockpris från mäklaren dessutom.
Anticimex som förser sig innan dom genomför köparbesiktningen och därav har lätt att missa uppenbara fel som rutten fasad och fel huvudproppar?

R Rejäl skrev:
Det finns hjälp även för 60+ som har syndrom, hoppas du tar hjälp och mår bättre av det😢
Hoppas att du får hjälp!

F fribygg skrev:
Detta är ju ett kort och ofullständigt citat som är svårt att förstå
Liknar något farmor kunde ha skrivit. 🤔🤔🤔

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
A Anders_Nilsson skrev:
jag antar att jag ännu inte hittat rätt advokat.
Det finns jurister som annonserar på fejsbook och liknande. De tar alla sorters fall och är billigare än advokater.

FredrikR FredrikR skrev:
Bilden visar en detaljrik hammare med nordisk design och symbol, omgiven av blixtar och mörk himmel i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Det är du och lunnabo som håller på med era ord och stavelse syndrom alla andra förstår men du får tala om för mig vad du inte förstår så ska jag förklara det för dig så att du mår bättre?
Varför är jorden rund❓

R
N Niq skrev:
Varför är jorden rund❓
För att dom med syndrom ska ha något att fundera över det ger oss andra andrum och frid😉

F fribygg skrev:
Frågan är väl om inte @Rejäl och "farmor" är samma person?
Så du menar att @Alfredo har en @Rejäl farmor ❓

• Wow
  • Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.