F fsn skrev:
Intressant…. Ingen har hittills öht pratat om 12000 i årslön. Hur fick du in det i resonemanget?
Åkej, det var från 25.000 till 120.000. 25.000 i årslön är även det väldigt lågt. 2000 i månaden är inget heltidsjobb. Även 120.000, 10.000 i månaden, är extremt låg lön om det inte är en sidoinkomst.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
F
J JohanLun skrev:
Åkej, det var från 25.000 till 120.000. 25.000 i årslön är även det väldigt lågt. 2000 i månaden är inget heltidsjobb. Även 120.000, 10.000 i månaden, är extremt låg lön om det inte är en sidoinkomst.
Ok, då ör jag med. Länken som presenterades är dock där man kan välja skattetabell för respektive kommun och den är från 1kr och uppåt.
 
Z Zodde skrev:
Amerikansk långfilm behöver väl inte ha nåt nyhetsvärde????


Har jag nämnt att nån pratade svenska??

Poängen var att du borde insett att det var månadslön det var snack om.
Ja, Zodde du skrev faktiskt exakt så här "Säger nån på tv att det är 90 grader utomhus".
Det är svenska.
 
R Rejäl skrev:
Men vi vet ju inte att du är den du är, fejkkonton är rätt vanligt med..
Vad önskas att dricka på dejten?😂
Kranvatten för mig.
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
F
R Rejäl skrev:
Har ni två inte lyckats o sy ihop en dejt ännu? Behöver ni hjälp så säg till😉
Jag har försökt… Nu är samhällsparasiten åtminstone identifierad.
 
F fsn skrev:
Jag har försökt… Nu är samhällsparasiten åtminstone identifierad.
Nu svamlar allt fsn igen.
Inte vill fsn träda fram ur anonymitetens lugna djup.
 
  • Haha
fsn
  • Laddar…
F
lunnabo lunnabo skrev:
Nu svamlar allt fsn igen.
Inte vill fsn träda fram ur anonymitetens lugna djup.
Ungefär lika anonym som resten av forumet tror jag. Och så vitt jag vet har du inte direkt gett upp din anonymitet heller. Det var väl bara det att jag hade betydligt bättre kompetens att spåra upp och identifiera dig.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
F fsn skrev:
jag hade betydligt bättre kompetens att spåra upp och identifiera dig.
Ett oskick ingen borde skryta med.

/Semianonym
 
  • Haha
  • Gilla
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Ungefär lika anonym som resten av forumet tror jag. Och så vitt jag vet har du inte direkt gett upp din anonymitet heller. Det var väl bara det att jag hade betydligt bättre kompetens att spåra upp och identifiera dig.
Nu fabulerar fsn igen.
Jag har en öppen profil.
Alla mina inlägg går att spåra.
Jag har t.o.m. en bild på mig själv.

fsn väljer däremot att vara helt anonym.
 
F
lunnabo lunnabo skrev:
Nu fabulerar fsn igen.
Jag har en öppen profil.
Alla mina inlägg går att spåra.
Jag har t.o.m. en bild på mig själv.

fsn väljer däremot att vara helt anonym.
Du är så duktig, det gör dig dock inte publik på nåt sätt. Har du fler begåvade debattinlägg om ämnet så starta en egen tråd eller skicka ett PM. Jag har för avsikt att presentera ditt registerutdrag i en dedikrerad tråd med en lämplig rubrik. Naturligtvis anonymiserad, jag tänker inte bryta mot forumreglerna.

Åter till ämnet. Kan ”advokaten” vänligen redogöra för hur mycket skatt en Stockholmare med en månadsinkomst på 120’ betalar?
 
F
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ett oskick ingen borde skryta med.

/Semianonym
Det kan finnas välgrundade anledningar som jag väljer att hålla för mig själv. Vi lever i ett öppet samhälle och det är inte nåt olagligt.
 
Redigerat:
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
F fsn skrev:
Det kan finnas välgrundade anledningar som jag väljer att hålla för mig själv. Vi lever inett öppet samhälle och det är inte nåt olagligt.
Det är dock ett faktum att fsn är kriminell i sitt beteende och i vissa epitet som han ger mig.
Att fsn vill vara anonym kan bero på att han är rädd för de juridiska konsekvenser som hans handlingar kan medföra.
 
  • Haha
fsn
  • Laddar…
F
lunnabo lunnabo skrev:
Det är dock ett faktum att fsn är kriminell i sitt beteende och i vissa epitet som han ger mig.
Att fsn vill vara anonym kan bero på att han är rädd för de juridiska konsekvenser som hans handlingar kan medföra.
Vågat, belastningsregister är på g. Är det ”advokat” du tänker på?
 
Redigerat:
F fsn skrev:
Vågat, belastningsregister är på g. Är det ”advokat” du tänker på?
Vad är det som är vågat?
Berätta!
 
  • Haha
fsn
  • Laddar…
P
lunnabo lunnabo skrev:
Ytterligare ett exempel på hur fsn inte lärt sig ens grundläggande skrivregler.
Kanske beror det på bristande kognitiv förmåga?
Nu tycker jag att vendettan mellan lunnabo och fsn kan avslutas. Den leder ingenstans för oss som läser tråden.

I inlägg #411 missförstod lunnabo vad ajn82 syftade på i inlägg #241. Det är lätt hänt att missförstå så alla som hånar lunnabo för det får helt enkelt skämmas lite.

Lunnabo å sin sida får skämmas lite för att ha börjat håna fsn för trivialiteter.

OK, nu när detta är avklarat så kanske tråden kan fortsätta med vad den nu egentligen ska handla om (vilket jag förstås har glömt pga alla sidospår).
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.