Alfredo Alfredo skrev:
Var hittade du dem? Jag tappade ett gäng på Uppsalavägen i höjd med Rotebro häromdagen och vill gärna ha tillbaka dem om det är möjligt.
Jag är ofta i Rotebro och brukar ta med mig allt jag hittar. Om du beskriver dem ordentligt så kanske de finns hos mig.

P Pin skrev:
Är det en såndär gammal guldfärgad Zundapp med limpa så du kan ta fröken Snusk därbak?
Så var det dags för pervesioner igen och ta folk där bak!!!! Har du samtycke???

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Nissens
P Pin skrev:
När däcken är slitna köper jag alltså nya hjul?
Men du vet väl bäst själv hur du gör?

Åtminstone har jag ingen aning om hur du gör, så om du inte vet så får du fråga någon annan. Din mamma kanske?

Henningelvis Henningelvis skrev:
Jag är ofta i Rotebro och brukar ta med mig allt jag hittar.
Men då kanske du bara kan ta några från en vanlig Volvo. Brukar stå en massa utanför köpladorna där. Skickar du dem betalar jag givetvis portot!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Så var det dags för pervesioner igen och ta folk där bak!!!! Har du samtycke???
inget Samtycke, min preferens är inte Samer. Jag är mas och gillar kulla.

OBS inget med ras att göra, mer praktiska skäl hur långt jag kan köra med EPA:n.

• Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nissens
Henningelvis Henningelvis skrev:
Jag är ofta i Rotebro och brukar ta med mig allt jag hittar. Om du beskriver dem ordentligt så kanske de finns hos mig.
Så om hen inte beskriver dem ordentligt så finns de inte hos dig?

Nissens Nissens skrev:
Men du vet väl bäst själv hur du gör?

Åtminstone har jag ingen aning om hur du gör, så om du inte vet så får du fråga någon annan. Din mamma kanske?
Jag frågade mamma och hon sa att det är noga pga fyrhjulsdrift. Herrejösses vad jag fick gasa för att alla fyra skulle släppa i rondellen vid Ica maxi. Jag trodde jag bara kunde drifta med bakhjulen.

Nu är det definitivt dags att byta hjul.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nissens
P Pin skrev:
Jag frågade mamma och hon sa att det är noga pga fyrhjulsdrift. Herrejösses vad jag fick gasa för att alla fyra skulle släppa i rondellen vid Ica maxi. Jag trodde jag bara kunde drifta med bakhjulen.

Nu är det definitivt dags att byta hjul.
Just rondeller vid Ica Maxi är besvärliga med det. Testa vid Coop nästa gång.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Nissens
P Pin skrev:

OBS inget med ras att göra, mer praktiska skäl hur långt jag kan köra med EPA:n.
Föredrar du någon särskild Kulla? Morkulla?

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Föredrar du någon särskild Kulla? Morkulla?
Hur visste du jag gillar milf?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
När däcken är slitna köper jag alltså nya hjul?
Nej du gör nytt mönster i dom

• Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag tror på Jesus, men jag vet att jag inte är Jesus. Därmed kommer jag att få vara död när den dagen kommer, med högsta möjliga sannolikhet. Alla andra som fötts, har historiskt sett även dött, och det tål jag.

Men du, har du tänkt på hur det kommer se ut om 50 år, om utvecklingen fortsätter? Nu är det krav på motorsågskörkort för att få arbeta i andras skog. Är det om 50 år utökat till att krävas yx-körkort och slipningscertifikat, samt tillståndsansökan för varje enskilt träd som ska fällas, även i egen skog? Om jag lever då är det kanske bäst att bara hävda att jag uppnått fuck-off-åldern och kan göra vad jag vill...
Men om du byter namn till Jesus så är du Jesus. Det finns många Jesus som lever ännu.
Yxor kommer säkert vara licensbelagda som eggvapen

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Men om du byter namn till Jesus så är du Jesus. Det finns många Jesus som lever ännu.
Yxor kommer säkert vara licensbelagda som eggvapen
Eggvapen? Jesus var väl ändå ett däggdjur? Nu blandar du ihop skapelseberättelsen och vetenskap.

• Älska
kashieda
  • Laddar…
P Pin skrev:

Var du hittar etniska gruppen Sam vet inte jag?!? Och jag är övertygad om att lagen säger att även Kullor krävs det att du har samtycke för att ta där bak!! Fast har du tur kanske hovrätten i Västra Götaland hittar en bok där det står annat?!?!!?

S Sona2012 skrev:
Var du hittar etniska gruppen Sam vet inte jag?!? Och jag är övertygad om att lagen säger att även Kullor krävs det att du har samtycke för att ta där bak!! Fast har du tur kanske hovrätten i Västra Götaland hittar en bok där det står annat?!?!!?
En Sam, flera Samer.

Som mas har jag implicit tycke från kullorna. Jag verifierar alltid att det är kulla på svanktatueringen och kollar att det är kurbits.

Den där hovrätten består för oss masar av Gustafskorv.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.