422 392 läst · 12 981 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Renoverare
· Uppsala
· 1 811 inlägg
Jag frågade mamma och hon sa att det är noga pga fyrhjulsdrift. Herrejösses vad jag fick gasa för att alla fyra skulle släppa i rondellen vid Ica maxi. Jag trodde jag bara kunde drifta med bakhjulen.Nissens skrev:
Nu är det definitivt dags att byta hjul.
Just rondeller vid Ica Maxi är besvärliga med det. Testa vid Coop nästa gång.P Pin skrev:
Men om du byter namn till Jesus så är du Jesus. Det finns många Jesus som lever ännu.SågspånPappspikEternit skrev:Jag tror på Jesus, men jag vet att jag inte är Jesus. Därmed kommer jag att få vara död när den dagen kommer, med högsta möjliga sannolikhet. Alla andra som fötts, har historiskt sett även dött, och det tål jag.
Men du, har du tänkt på hur det kommer se ut om 50 år, om utvecklingen fortsätter? Nu är det krav på motorsågskörkort för att få arbeta i andras skog. Är det om 50 år utökat till att krävas yx-körkort och slipningscertifikat, samt tillståndsansökan för varje enskilt träd som ska fällas, även i egen skog? Om jag lever då är det kanske bäst att bara hävda att jag uppnått fuck-off-åldern och kan göra vad jag vill...
Yxor kommer säkert vara licensbelagda som eggvapen
Var du hittar etniska gruppen Sam vet inte jag?!? Och jag är övertygad om att lagen säger att även Kullor krävs det att du har samtycke för att ta där bak!! Fast har du tur kanske hovrätten i Västra Götaland hittar en bok där det står annat?!?!!?P Pin skrev:
En Sam, flera Samer.S Sona2012 skrev:
Som mas har jag implicit tycke från kullorna. Jag verifierar alltid att det är kulla på svanktatueringen och kollar att det är kurbits.
Den där hovrätten består för oss masar av Gustafskorv.