kashieda kashieda skrev:
Att tiga är Guld men att svetsa med acetylen är rostfritt. Eller hur det nu var.
Jag har kolstålsbit, gjutjärnstycke och en rostfri plåt som jag vill svetsa ihop. Vilken svets från Lidl rekommenderar ni?

• Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Jag har kolstålsbit, gjutjärnstycke och en rostfri plåt som jag vill svetsa ihop. Vilken svets från Lidl rekommenderar ni?
Nibblern.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ja i jämförelse med Ernst så är det ju ganska uppenbart…
Förstår att det inte känns kul men det är den hårda verkligheten om att Ernst är en fröjd för ögat😉😂
A anis16 skrev:
Den olidliga svetten från Matriket borde fungera. Kom ihåg bara, du måste ha bygglov från kronofogden.

A anis16 skrev:
Universallim

handscannern

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Det har dykt upp ett dolt fel på min bil...
Helt plötsligt stannar motorn å de säger bensinen var slut. Men det var ingen som sa att det kunde hända... De visade någon konstig sak med en pinne som rörde dig. De kan inte vara mitt fel. Jag som verkligen kollade bilen ordentligt. Jag kollade att jag kunde ladda bilen det fungerade. Jag har hört att det kan bli dyrt och. Fönsterhissarna kolla jag ordentligt. Det är viktigaste att de fungerar. Så jag har verkligen kollat allt.
Jag.kännet mig lurad

• Ledsen
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Helt plötsligt stannar motorn å de säger bensinen var slut. Men det var ingen som sa att det kunde hända... De visade någon konstig sak med en pinne som rörde dig. De kan inte vara mitt fel. Jag som verkligen kollade bilen ordentligt. Jag kollade att jag kunde ladda bilen det fungerade. Jag har hört att det kan bli dyrt och. Fönsterhissarna kolla jag ordentligt. Det är viktigaste att de fungerar. Så jag har verkligen kollat allt.
Jag.kännet mig lurad
Stackars dig. Jag lider verkligen med dig!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Pinsamt tyst här under Finlands framträdande!
Försvara er!

• Gilla
BengtH och 1 till
  • Laddar…
Ledsen var tvungen att reboota min Windows 95 dator.

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Jag.kännet mig lurad
Ok, men fanns det någon säljarbesiktning?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Pinsamt tyst här under Finlands framträdande!
Försvara er!
Ishockey?

• Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Ishockey?
Sluta nu, Nemo är lost!

• Gilla
Pin
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Ishockey?
Är det EM för icke-binära?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.