tveksamt tveksamt skrev:
Du ser på det på fel sätt, det här forumet är en av anledningarna att man ska ha ett nöjeskonto.
jag har bara nöjeskonton som det tyvärr snattas från för mycket till det "vuxna livet"

• Gilla
  • Älska
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
Giraffslip Makita DSL800ZU, endast två kvar.
Makita DSL800ZU giraffslipmaskin, långt teleskopskaft, blå och vit, med prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bosch GCM12SDE, endast en kvar, köpte en likadan för 1mån sen för 1000kr mer.

Bosch GCM12SDE professionell kap- och geringssåg med blå och röd design, visad på en vit bakgrund.
Skapa konto

Ingen som har snubblat över nått bra erbjudande på oscillerande slipmaskin 125mm som passar för hus/hobbybruk?

• Gilla
Sson85 och 1 till
  • Laddar…
Redigerat:
Redigerat:
thgamaliel thgamaliel skrev:
Skulle väl vara denna då. Just nu får du ett gratis 3 Ah batteri (värde 899 kr) på köpet från bosch om du registrerar maskinen på deras hemsida.
Du får större batteri än så för mindre pengar. Eller 2.5 Ah+laddare för mindre pengar. Så "värdet" är lite mindre än så, men OK deal.

Här är en bättre länk till Amazon. (Priset gäller bara till midnatt).

[länk]

Länk till Bosch DIY deals batteri på köpet kampanjen.

[länk]
Tack ser klart intressant ut. Men jag har tyvärr ingen Borschladdare. Så då måste jag köpa en sådan också. Då blir det inte lika värt tänker jag.

Såg denna med dock sladd men kanske kör ett bra jobb ändå.
https://www.amazon.se/Bosch-Profess...7&psc=1&mcid=4c2fbd749fb13f2dae4fe243cadacf09

Plus 120kr avdrag får man ju nu på Amazon om man handlar över 600kr.

M mattemaz skrev:
Plus 120kr avdrag får man ju nu på Amazon om man handlar över 600kr.
Tyvärr gäller den rabatten bara för Prime medlemmar och enbart för vissa utvalda produkter.

Tyvärr gäller den rabatten bara för Prime medlemmar och enbart för vissa utvalda produkter.
Jaha Primemedlem är jag men missade att det va vissa utvalda produkter.

Skulle väl vara denna då. Just nu får du ett gratis 3 Ah batter på köpet från bosch om du registrerar maskinen på deras hemsida.

[länk]
Tack för tipset om ett gratis batteri. Nu fick jag en anledning att köpa Bosch 18v handöverfräs som dessutom hade 20% rabatt på amazon.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Kan diskuteras om detta är ett verktyg men https://www.m.nu har 20% rabatt på Plejd just nu. @Nissens kanske redan har allt som önskas men annars kanske detta är ett bra tillfälle, antar jag utan att vara direkt insatt i prisbilden.

Reklambild för 20% rabatt på Plejd-produkter med texten "PLEJD 20% FIXA LANSTÄLLET INFÖR SEMESTERN" och en leende kvinna som håller en telefon.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Rickard.lj och 2 till
  • Laddar…
Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Kan diskuteras om detta är ett verktyg men [länk] har 20% rabatt på Plejd just nu. @Nissens kanske redan har allt som önskas men annars kanske detta är ett bra tillfälle, antar jag utan att vara direkt insatt i prisbilden.

[bild]
Får väl köpa ett lantställe då. 😉

• Haha
  • Gilla
Appendix och 8 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kan diskuteras om detta är ett verktyg men [länk] har 20% rabatt på Plejd just nu. @Nissens kanske redan har allt som önskas men annars kanske detta är ett bra tillfälle, antar jag utan att vara direkt insatt i prisbilden.

[bild]
Prismatcha mot Hornbach för 10% till :)

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.