wildeside
galento galento skrev:
Samma här , men det verkade fungera i den stationära datorn i em så vi får väl se 🤔🤔
Vad verkar fungera? reklamen eller
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
GHHHAAA.
Hur man gör tvättsugan till en bastu.
Kör torktumlaren en timme med luckan till kondensorn öppen 😮🥵
 
  • Wow
Anna_H
  • Laddar…
GAAAAAAAAH parkerade extra bilen framför garaget så man inte kom in och drog på semster.

Nu när jag är hemma igen minns jag inte var jag lade nycklarna 🤪..
 
  • Haha
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
GAAAAAAAHHHHHH kattj-veln har plockat in skogsmössens motsvarighet till Usain Bolt som gömt sig i badrummet bakom element och duschkamin i 2 dygn. Den fräcka lilla rackaren bygger matförråd under elementet av katternas torrmat.
Nu har jag jagat den färdigt, musfälla med nutella apterad.
 
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
galento
wildeside wildeside skrev:
Vad verkar fungera? reklamen eller
Mallen verkade fungera bättre , tycker det blev mindre reklam med Norton anti track.
 
  • Gilla
wildeside
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
GAAAAAAAHHHHHH kattj-veln har plockat in skogsmössens motsvarighet till Usain Bolt som gömt sig i badrummet bakom element och duschkamin i 2 dygn. Den fräcka lilla rackaren bygger matförråd under elementet av katternas torrmat.
Nu har jag jagat den färdigt, musfälla med nutella apterad.
Vad ska du byta ut den gamla katten mot?
 
Sprit.
 
  • Haha
  • Älska
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Spontanköpte panel på byggmax idag. 5 meterslängder.
När jag kommer hem och ska ta hand om dem så ser jag att det är mörkt i änden på paketen. Öppnar upp och det är plaskblött.
Gaaahhh!!!

Blir reklamation imorgon.

Det var bara byggmax som hade obehandlad panel på lager. Får bli någon annan lösning nu.[bild][bild]
Gick det smärtfritt?
 
S
A atomlab skrev:
Gick det smärtfritt?
Ja, förutom att jag har förlorat två timmar av mitt liv. Och eftersom jag inte planerat inköpet så jag äger numera skrikgula spännband som det står Byggmax på.

Min gissning är att lastbilen som levererade panelknippet till Byggmax lät paketen sticka ut medan det regnade.

Imorgon blir det besök i en bygghandel för yrkesfolk. Det får bli en finsågad spontad panel istället för inomhuspanelen.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
GAAAAAAAHHHH! Efter jobbet idag ska jag iväg 30 mil för att fira ett syskon som firar jämnt... trodde jag. Upptäckte för några timmar sedan att tryckströmbrytaren innan hydroforen står och klickar till och från hela tiden. Försökte tömma ur hydroforen lite (den var stomfull) och fylla på luft. Innan jag slog på vattnet igen märkte jag att på bara ett ögonblick föll lufttrycket igen. En stund senare är felet hittat: spricka i PEM-slangen precis vid borrhålet. Stod och pyste och sprutade vatten. Skjut mig.
 
galento
galento galento skrev:
Mallen verkade fungera bättre , tycker det blev mindre reklam med Norton anti track.
Nja det strular lite än , man får logga in flera gånger i webbläsarens översta vänsta hörn för att kunna läsa mailen .
 
pjgb pjgb skrev:
GAAAAAAAHHHHHH kattj-veln har plockat in skogsmössens motsvarighet till Usain Bolt som gömt sig i badrummet bakom element och duschkamin i 2 dygn. Den fräcka lilla rackaren bygger matförråd under elementet av katternas torrmat.
Nu har jag jagat den färdigt, musfälla med nutella apterad.
Musjäveln övergick till att bli den stackars musen.
Den fastnade i avloppsröret från duschkabinen och satt där i kröken, blöt och oförmögen att ta sig ut, samtidigt som fönstret stog öppet för vädring, i över en timme.
När jag hittade den var den vimmelkantig och kunde knappt gå.
Så då blev det varmvattenbad, hårtork, lyxig hushållspappersfrottehandduk och några extra kattpellets innan den fick komma ut i komposten under ett rejält lager med löv. Den lilla kraken var pigg och alert sist vi sågs.
Mus som tittar fram ur vitt hushållspapper med två kattpellets bredvid sig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kattskrället släpptes ut en halvtimme senare.

Sanering av badrum kvarstår. Måste ta isär hela duschkabinen. Utrymmet är 1,6x1,6 meter. GAAAAAAAAAHHHHHHH
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
mikethebik och 20 till
  • Laddar…
S
pjgb pjgb skrev:
Musjäveln övergick till att bli den stackars musen.
Den fastnade i avloppsröret från duschkabinen och satt där i kröken, blöt och oförmögen att ta sig ut, samtidigt som fönstret stog öppet för vädring, i över en timme.
När jag hittade den var den vimmelkantig och kunde knappt gå.
Så då blev det varmvattenbad, hårtork, lyxig hushållspappersfrottehandduk och några extra kattpellets innan den fick komma ut i komposten under ett rejält lager med löv. Den lilla kraken var pigg och alert sist vi sågs.
[bild]

Kattskrället släpptes ut en halvtimme senare.

Sanering av badrum kvarstår. Måste ta isär hela duschkabinen. Utrymmet är 1,6x1,6 meter. GAAAAAAAAAHHHHHHH
Känns som en film. 😂
 
  • Gilla
pjgb
  • Laddar…
galento
pjgb pjgb skrev:
Musjäveln övergick till att bli den stackars musen.

Sanering av badrum kvarstår. Måste ta isär hela duschkabinen. Utrymmet är 1,6x1,6 meter. GAAAAAAAAAHHHHHHH
Varför ta isär den , det har kanske har varit mus i duschkabinen tidigare också 😉😉😎
 
  • Haha
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
galento
Isakare Isakare skrev:
Du är inte ensam, satt flera timmar i går kväll innan jag fick skiten att funka.
Hur går det för dej med detta , har varit ett krångel med outlook . Man har fått logga in
ofta men ändå fått " åtkomst nekad " . Har suttit och försökt skriva till supporten men
nu försvann den nya outlook från aktivitetsfältet och den gamla versionen kom ist.🤔🤔

Vi får väl se hur det fortlöper. Men funkar som vanligt i mobilen .
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.