422 456 läst · 12 981 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Jag köpte kontot från nån kines som säljer skinns och konton på nätet så jag har inte hela historiken på det. Dock köpte jag ett annat konto först som tydligen varit kopplad till AI bot men helt spårat ut med konstiga inlägg om vinluncher etc, aliasen var nått med Malm...F fribygg skrev:
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grannen har djur lösa i trädgården. Än så länge har det bara varit ett djur, och jag har inte velat orsaka dålig grannsämja med att säga till. Djur ett skuggar vår altan och jag tror det står mindre än 4,5 m från tomtgränsen.
Nu har djur två kommit till deras trädgård.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är högre än de 7,5 meter man får bygga sitt hus. Är det tillåtet? Är det kommun som reglerar sådant? Eller kanske något för Anticimex? Värdet påverkas av detta zoo.
Dessutom är ju djuren inte i stil med övrig bebyggelse som är vit mexi och brunt trä. Det är planlagt område och dom sagt främst vitt, först nu det är inslag från djungelen.
Nu är jag orolig för om det blir fler djur framöver. Jag tror det är en hona och en hane.
PS jag är inte rasist.
Du äger inte utsikten, du får köpa ut grannen.P Pin skrev:[bild]
Grannen har djur lösa i trädgården. Än så länge har det bara varit ett djur, och jag har inte velat orsaka dålig grannsämja med att säga till. Djur ett skuggar vår altan och jag tror det står mindre än 4,5 m från tomtgränsen.
Nu har djur två kommit till deras trädgård.
[bild]
Det är högre än de 7,5 meter man får bygga sitt hus. Är det tillåtet? Är det kommun som reglerar sådant? Eller kanske något för Anticimex? Värdet påverkas av detta zoo.
Dessutom är ju djuren inte i stil med övrig bebyggelse som är vit mexi och brunt trä. Det är planlagt område och dom sagt främst vitt, först nu det är inslag från djungelen.
Nu är jag orolig för om det blir fler djur framöver. Jag tror det är en hona och en hane.
PS jag är inte rasist.
Djuren räknas som lös egendom och bör avtalas om separat!