Spänn fast ungbjörkarna över älgen så ligger den still...
 
S Sona2012 skrev:
Varför har du annat än köttsoppa kokad på Älg i soptunnan ??ärtsoppa kan gå bra. Gräv ner den så pass att den inte tippar, sitter den fast i ett hål blåser den inte omkull.
Kan jag be förra ägaren att gräva ner älgen? Dvs förra ägaren av huset, inte ägaren av älgen. Hur djupt behöver förra ägaren gräva ner älgen för att den inte ska blåsa omkull?
 
3umblebee 3umblebee skrev:
Ett alternativ kanske kan vara att gjuta en tunna i betong och måla den grön. Tunnan du fick levererad av kommunen kan du använda som takbox.
Är du Ernst?
 
A anis16 skrev:
Kan jag be förra ägaren att gräva ner älgen? Dvs förra ägaren av huset, inte ägaren av älgen. Hur djupt behöver förra ägaren gräva ner älgen för att den inte ska blåsa omkull?
För att gräva ner älgen bör den rimligtvis ha blivit uppgrävd av någon, saknar denna någon jaktlicens är det absolut tidigare ägare som ska ansvara för att älgen grävs ner. Djupet är precis som vid övrigt markarbete oviktigt.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Är du Ernst?
Nog för att det är mycket konstigt i den här tråden men du behöver väl inte sjunka till personangrepp? 😢
 
  • Gilla
  • Ledsen
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Helt rätt du behöver inte ta något eget ansvar.
Allt är någon annans ansvar.
Ja men vad f.. jag är ju dödsmettallare. Var ska jag hitta dolda fel? Fri präst i ett alternativt universum. Nä jag hävdar dolda fel 😉
 
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
3umblebee 3umblebee skrev:
Nog för att det är mycket konstigt i den här tråden men du behöver väl inte sjunka till personangrepp? 😢
Varför blir du proxykränkt å Ernsts vägnar?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Varför blir du proxykränkt å Ernsts vägnar?
Jag ser mig själv som en moralens väktare.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
3umblebee 3umblebee skrev:
Jag ser mig själv som en moralens väktare.
Men då är du väl Ernst, eller?
 
A anis16 skrev:
Men då är du väl Ernst, eller?
Nu ska du väl inte komma här och vara elak efter bara 1400 inlägg..
 
A anis16 skrev:
Men då är du väl Ernst, eller?
Udda halvtimmar kan det stämma.
 
A anis16 skrev:
Kan jag be förra ägaren att gräva ner älgen? Dvs förra ägaren av huset, inte ägaren av älgen. Hur djupt behöver förra ägaren gräva ner älgen för att den inte ska blåsa omkull?
2 meter
 
4774 4774 skrev:
Ja men vad f.. jag är ju dödsmettallare. Var ska jag hitta dolda fel? Fri präst i ett alternativt universum. Nä jag hävdar dolda fel 😉
He finds his heaven spewing from the mouth of hell. Visserligen inte dödsmetall men skrivet av mörkrets prins.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
4774
N Niq skrev:
He finds his heaven spewing from the mouth of hell. Visserligen inte dödsmetall men skrivet av mörkrets prins.
Hahaha
 
N Niq skrev:
... skrivet av mörkrets prins.
Är det han Ernst det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.