417 990 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Nu känns det som att du förväntar dig att jag ska läsa vad jag svarar på och för sådant behövs bygglov!Helena S skrev:
Gällande grannbarnen så föreslår jag att du klipper luggen på dem.
++ Säg gärna till om du hittar några dolda fel i marken där du planterar häcken på min tomt.
Skaffa en vakt warg från Gundbad så slutar dom nogHelena S skrev:
Varför är alla så elaka i forumet!? Ja har väl inte gjort nåt, bara ställt en snäll fråga. Om jag går över till Niq och Fribygg med en låda whisky kanske jag får hjälp att gräva upp grannens väg på min tomt som han har servitut på. Jag har tröttnat på att hans infiltrationsrör från trekammarbrunnen mynnar i min källare. Det var farsan som gav skriftligt tillstånd till det 1985, men grannen är så vidrig som låter onga ringa på min dörr, så vi pratar inte längre. Han gnäller hela tiden att jag ska plocka bort skräp från min tomt, och t.o.m. klagat hos kommunen, så Kronkalle var här med et föreläggande, fast då gömde jag mig I källaren så de fick gå igen. Nu vill jag att grannen slutar använda mitt vägservitut och istället kör runt till sin egen infart. Den är bara 3 mil bort, så det kan han gärna göra.. Bifogar en bild för att visa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inte har jag väl nånsin kritiserat eller hoppat på nån från vänster?Helena S skrev:
Du får gärna placera häcken nån halvmeter in på min tomt, eller så kan du helt enkelt sätta dej i trädgårdsmöblerna och ta en kopp förmiddagskaffe tillsammans med mig.Helena S skrev:
Jag kan absolut hjälpa dig dricka upp whiskeynHelena S skrev:Varför är alla så elaka i forumet!? Ja har väl inte gjort nåt, bara ställt en snäll fråga. Om jag går över till Niq och Fribygg med en låda whisky kanske jag får hjälp att gräva upp grannens väg på min tomt som han har servitut på. Jag har tröttnat på att hans infiltrationsrör från trekammarbrunnen mynnar i min källare. Det var farsan som gav skriftligt tillstånd till det 1985, men grannen är så vidrig som låter onga ringa på min dörr, så vi pratar inte längre. Han gnäller hela tiden att jag ska plocka bort skräp från min tomt, och t.o.m. klagat hos kommunen, så Kronkalle var här med et föreläggande, fast då gömde jag mig I källaren så de fick gå igen. Nu vill jag att grannen slutar använda mitt vägservitut och istället kör runt till sin egen infart. Den är bara 3 mil bort, så det kan han gärna göra.. Bifogar en bild för att visa.[bild]
Om du är snäll och vänlig kan du nog få grannen med dräneringsröret att gräva även för ditt häckpjojekt, utlova kaffe och sockerkaka när det är färdigtHelena S skrev:
Går det inte att komma åt med maskin får du väl sätta de lösspringande ongarna i grävarbete medelst spade.