F fribygg skrev:
Jag arbetar aldrig under högmässotid och tycker att du bör fundera på att göra likadant;)
Ingen har påstått att jag arbetar under arbetstid heller så kom inte här och ljug om sådant!

Helena S Helena S skrev:
Varför är alla så elaka i forumet!? Ja har väl inte gjort nåt, bara ställt en snäll fråga. Om jag går över till Niq och Fribygg med en låda whisky kanske jag får hjälp att gräva upp grannens väg på min tomt som han har servitut på. Jag har tröttnat på att hans infiltrationsrör från trekammarbrunnen mynnar i min källare. Det var farsan som gav skriftligt tillstånd till det 1985, men grannen är så vidrig som låter onga ringa på min dörr, så vi pratar inte längre. Han gnäller hela tiden att jag ska plocka bort skräp från min tomt, och t.o.m. klagat hos kommunen, så Kronkalle var här med et föreläggande, fast då gömde jag mig I källaren så de fick gå igen. Nu vill jag att grannen slutar använda mitt vägservitut och istället kör runt till sin egen infart. Den är bara 3 mil bort, så det kan han gärna göra.. Bifogar en bild för att visa.[bild]
Jag förutsätter att du dricker upp all whiskey själv medans du planterar häcken där jag måste sluta vara dum i huvudet!
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
3umblebee 3umblebee skrev:
Ingen har påstått att jag arbetar under arbetstid heller så kom inte här och ljug om sådant!
Det är väl ingen på detta forum som påstår att du verkligen ARBETAR på arbetstid... Kan du inte berätta sagan om Rödluvan istället?
 
F fribygg skrev:
Det är väl ingen på detta forum som påstår att du verkligen ARBETAR på arbetstid... Kan du inte berätta sagan om Rödluvan istället?
Äntligen förstår vi varandra!
 
  • Gilla
HJNJH och 1 till
  • Laddar…
3umblebee 3umblebee skrev:
Äntligen förstår vi varandra!
Hur gick det till? Är det ett fel och kan vi isåfall stämma Anticimex?
 
Jag har tänkt lite mer på det där servitutet farsan skrev på. Skulle det gå att få det som dolt fel?
 
Helena S Helena S skrev:
Jag har tänkt lite mer på det där servitutet farsan skrev på. Skulle det gå att få det som dolt fel?
Om han erkänt faderskapet är du inget dolt fel, lever farsgubben kan han möjligtvis ta ansvar för sina handlingar (men du får nog räkna med att lösa det själv)
 
Nej nej, du missförstår! Det är inte jag som är dolda felet, det är farsan!
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hur gick det till? Är det ett fel och kan vi isåfall stämma Anticimex?
Så länge vi är överens tycker jag inte det hör hemma på internet så vi borde sluta!

Svar ja, vi kan stämma dem! Kommer därför ringa Anticimex och beställa en bältros inspektion, när deras representant kommer 50 cm in på tomten där jag får vara dum i huvudet binder jag fast denne i en stol jag saknar bygglov för och därefter kommer jag högläsa samtliga inlägg från den här tråden så de förstår att vi menar alvar.
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det är emot reglarna att göra så.
Är det inte gjutformar man ska regla emot om man inte kan motfylla?
 
  • Gilla
Helena S
  • Laddar…
Helena S Helena S skrev:
Nej nej, du missförstår! Det är inte jag som är dolda felet, det är farsan!
Är han inskriven som far i folkbokföringen är han möjligen ett fel, men inte dold.
 
3umblebee 3umblebee skrev:
Kommer därför ringa Anticimex och beställa en bältros inspektion, när deras representant kommer 50 cm in på tomten där jag får vara dum i huvudet binder jag fast denne i en stol jag saknar bygglov för och därefter kommer jag högläsa samtliga inlägg från den här tråden så de förstår att vi menar alvar.
Det är vore genuint elakt
Helena S Helena S skrev:
Nej nej, du missförstår! Det är inte jag som är dolda felet, det är farsan!
Har han erkänt faderskapet är det knappast dolt
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är han inskriven som far i folkbokföringen är han möjligen ett fel, men inte fold.
Hur kan du veta att han inte är "fold"?
 
  • Haha
3umblebee
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är han inskriven som far i folkbokföringen är han möjligen ett fel, men inte fold.
Synd. Det hade löst ett problem, för det är farsan som är grannen.
 
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hur kan du veta att han inte är "fold"?
Jag tror att det är emot reglarna att förvanska citat.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag tror att det är emot reglarna att förvanska citat.
Det är dig fritt att tro.
 
Helena S Helena S skrev:
Nej nej, du missförstår! Det är inte jag som är dolda felet, det är farsan!
Men är han dold? Eller bara fel...
Eller är han ett dolt fel
Det gäller att man vet exakt vad man vet så man vet exakt det man vet. Det är viktigt att exakt veta när man bara nästan vet.

Sen skulle jag aldrig hoppa.på någon från vänster Jag hoppar på folk bamomfrån
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.