J
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Som vanligt blir man så besviken på moderaterna när sånt där händer! Jag vet att de tror på eget ansvar och att man kan anmäla om man vill att någon ska straffas eller så, men ändå. Jävla moderater!
Det får du ta med moderatorn. Läs reglerna.

• Gilla
  • Wow
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Jag vet inte om jag törs yppa detta men igår hörde jag något om "kransar ytterdörr bort" här hemma.

Funderar om jag ska ställa in påskfirandet, har tyvärr inget ris inne som kan användas i bestraffningssyfte då vi är allergiker.

Vi har heller ingen ordförande men kanske lite åt HSB ändå, alltså Hon Som Bestämmer.
Får väl prova att "ha huvudvärk" i sängkammaren på kvällarna ett tag och se om det biter.

Läser om uppsving för Kristersson nu sedan Nato inträdet men tror inte jag får någon hjälp av Moderaterna.

• Gilla
4774
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag vet inte om jag törs yppa detta men igår hörde jag något om "kransar ytterdörr bort" här hemma.

Funderar om jag ska ställa in påskfirandet, har tyvärr inget ris inne som kan användas i bestraffningssyfte då vi är allergiker.

Vi har heller ingen ordförande men kanske lite åt HSB ändå, alltså Hon Som Bestämmer.
Får väl prova att "ha huvudvärk" i sängkammaren på kvällarna ett tag och se om det biter.

Läser om uppsving för Kristersson nu sedan Nato inträdet men tror inte jag får någon hjälp av Moderaterna.
Men vi såg på din tidigare bild att det är utomhus du ger med riset.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
J Jocke Best skrev:
Det får du ta med moderatorn [sic]. Läs reglerna.
Moderaten höll jag på att rätta, tills jag kom på att man inte får klaga på folks språkbehandling heller.

• Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Moderaten höll jag på att rätta, tills jag kom på att man inte får klaga på folks språkbehandling heller.
Språkbehandling, vad är det?

Om någon i radhuslängan blir angripen kan ni utlösa artikel 5. Gemensam risbastu.

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
apropå inget. Min hantverkare skulle ha varit här för tre minuter sedan.

I vilken forumdel ska jag skriva och känna mig rikskränkt?

Frågar åt en kompis
Gå och ansiktsmåla istället där är man rikskränkt, här fulbyggs det bara, både av entusiastiska amatörer och ofta av sk " yrkesmän"

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Gå och ansiktsmåla istället där är man rikskränkt, här fulbyggs det bara, både av entusiastiska amatörer och ofta av sk " yrkesmän"
Är det då man använder smink ❓

Jag har precis köpt ett kedjehus. Måste man stå ut med grannen eller kan man tvinga dem att flytta
Säljaren sa att de var lugna grannar. Nu Hälsade dom på mig men bland de värsta var att de cyklade? Alla vet att det inte är lätt att cykla Dessutom var grannen hårdrockare. Han hade långt hår så nu kommer man inte få en lugn stund utan massa fester hela veckan med massa långhåriga hårdrockare. Kan det smitta av sig? Vi har bott här en månad men har inte hört något men jag har läst i tidningen om sånna hårsrockare.
Kan man stämma grannarna för att de är hårdrockare eller är säljarens fel? säljaren sa att det var lätta grannar men det är sådana som festar jämt. jag har inte hör något ännu men man vet.
Mäklaren? Han sa inte någonting.

• Gilla
djanlov och 3 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Jag har precis köpt ett kedjehus. Måste man stå ut med grannen eller kan man tvinga dem att flytta
Säljaren sa att de var lugna grannar. Nu Hälsade dom på mig men bland de värsta var att de cyklade? Alla vet att det inte är lätt att cykla Dessutom var grannen hårdrockare. Han hade långt hår så nu kommer man inte få en lugn stund utan massa fester hela veckan med massa långhåriga hårdrockare. Kan det smitta av sig? Vi har bott här en månad men har inte hört något men jag har läst i tidningen om sånna hårsrockare.
Kan man stämma grannarna för att de är hårdrockare eller är säljarens fel? säljaren sa att det var lätta grannar men det är sådana som festar jämt. jag har inte hör något ännu men man vet.
Kontakta Siewert Öholm ifall du behöver hjälp med hårdrockare

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Kontakta Siewert Öholm ifall du behöver hjälp med hårdrockare
Eller Anticimex om det är problem med wasp

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
P Pin skrev:
Eller Anticimex om det är problem med wasp
Anticimex är väl bland de värsta fuskarna....
Jag hade satsat på Siewert eller Sverker för att få något gjort.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Anticimex är väl bland de värsta fuskarna....
Jag hade satsat på Siewert eller Sverker för att få något gjort.
En äkta hitman

N Niq skrev:
Är det då man använder smink ❓
Tror det är valfritt, men någon kanske blir ärekränkt???

• Wow
kashieda
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Du måste först definiera vilken sorts hårdrockare det handlar om. Det är ju lite skillnad om det är heavy,death eller if metall

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.