418 263 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Det här är ingen matte tråd. Håll er till ämnet 😋N Niq skrev:
Dessutom hålla på med sån alegreba
Sen har jag redan löst hemligheten med matte. Bara för att jag har löst gåtan.
Den är enkel funkar nästan varje gång...
Vill ni veta?
Jo det är Ring en vän.
När det riktigt avancerad matte som tiotals kamraterna. Då har jag min son han kan sånt där avancerat. han fyller 6 i april
Beror på... Är den på din fastighet? Och har entreprenören som gjort markarbetet saltat fakturan??? Har du grannar med Parkslide och/ eller Tujahäckar??? Sitter det julbelysning året runt i häcken, med " fulel" dragen av grannarna själva!!!Bananskalare skrev:
Passera Gå och rapportera " dolt fel" till en eventuell säljare!
Helst ska din källa vara så gammal att preskriptionstiden för" svartbygge" är passerad för länge sedan!
Du har ingen fd maka/ sambo som kan börja skramla, eller ett dödsbo där övriga arvingar anser sig lurade på källan??
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Man ska inte avslöja sina källor😋S Sona2012 skrev:Beror på... Är den på din fastighet? Och har entreprenören som gjort markarbetet saltat fakturan??? Har du grannar med Parkslide och/ eller Tujahäckar??? Sitter det julbelysning året runt i häcken, med " fulel" dragen av grannarna själva!!!
Passera Gå och rapportera " dolt fel" till en eventuell säljare!
Helst ska din källa vara så gammal att preskriptionstiden för" svartbygge" är passerad för länge sedan!
Du har ingen fd maka/ sambo som kan börja skramla, eller ett dödsbo där övriga arvingar anser sig lurade på källan??
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Du får anmäla honom. kompisen.S Saelen skrev:
De är nämligen samma som hade hört talas om någon som läst där det stod att det var systern. Men inte den systern som nämns i inlägget utan en annan syster. Men den systerns pojkvän var otrogen. Och den tjejens brorsas kompis hade blivit retad här på bh när han frågade om blommorna i gräsmattan var dolt fel. Så därför är bh inget bra forum det vet Så därför bh inget bra forum.De var ju nära....
Va säger du ingen bh, systern?!Bananskalare skrev:Du får anmäla honom. kompisen.
De är nämligen samma som hade hört talas om någon som läst där det stod att det var systern. Men inte den systern som nämns i inlägget utan en annan syster. Men den systerns pojkvän var otrogen. Och den tjejens brorsas kompis hade blivit retad här på bh när han frågade om blommorna i gräsmattan var dolt fel. Så därför är bh inget bra forum det vet Så därför bh inget bra forum.De var ju nära....