418 126 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 615 inlägg
Nu citerade ju @Sona2012 inlägg som leder tillbaka till din balroggryta, och längs vägen pratades det om både koscher och halal (som båda kan vara mat, i alla fall om man får bacon till) så jag är rätt säker på att det jag frågade om var ett matrelaterat inlägg. Men ingen blir gladare än jag om jag har (dolt) fel.
McD har mycket riktigt väldigt lite med mat att göra, det tycks vara en masskonsumtion av eländet i Terrorist kolonierna på fel sida pölen och kanske förklarar deras kollektiva idioti?N Niq skrev:
Nattvarden har i högsta grad med mat att göra!!!! Inte själva gärningen/ ritualen som sådan men som historiskt ögonblick illustrerat av en mästare i en sentida fiktion ( dock inte med en " svart" Jesus" och endast 1 Kristus, naturligtvis utan känguru och enbart 12 lärjungar)
Alltså i den här tråden kan vi ju inte använda oss av logiskt tänkande och rimlig slutledningsförmåga.Nötegårdsgubben skrev:Nu citerade ju @Sona2012 inlägg som leder tillbaka till din balroggryta, och längs vägen pratades det om både koscher och halal (som båda kan vara mat, i alla fall om man får bacon till) så jag är rätt säker på att det jag frågade om var ett matrelaterat inlägg. Men ingen blir gladare än jag om jag har (dolt) fel.
Det kanske har något med mat att göra men det finns också människor som påstår att tex surströmming, Jansons frestelse och bruna bönor är mat. En del kallar också pripps blå för öl.
Men man kan väl inte äta historiska ögonblick eller tavlor❓ Var denna mästare med på plats eller hade han kanske en bild han målade av. Någon kanske hade delat händelsen på sociala medier.S Sona2012 skrev:McD har mycket riktigt väldigt lite med mat att göra, det tycks vara en masskonsumtion av eländet i Terrorist kolonierna på fel sida pölen och kanske förklarar deras kollektiva idioti?
Nattvarden har i högsta grad med mat att göra!!!! Inte själva gärningen/ ritualen som sådan men som historiskt ögonblick illustrerat av en mästare i en sentida fiktion ( dock inte med en " svart" Jesus" och endast 1 Kristus, naturligtvis utan känguru och enbart 12 lärjungar)