712 150 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
De som stuckit ut senaste resorna är ID4or helt utan lyse även i skymning, och Teslor med väldigt högt siktande lysen oavsett väder.13th Marine skrev:
Men det finns så många usla bilister i Stockholm att man blir lite blind inför synder.
Möjligen har det funnits ett överlapp mellan "fel" lysen och en vinglande idiot framför ratten som inte förstår sig på handsfree, så hen håller mobilen med 1-2 händer framför munnen som en tonårsflicka på tuben, som gjort att jag uppmärksammat dessa märken extra.
Jag har ingen SUV, så problemet med höga lysen blir troligen mer påtagligt för mig.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 149 inlägg
Här nere upplever jag inte ID4orna som nedsläckta, förstår inte heller varför man skulle köra bilens belysning i något annat läge än "Auto" som växlar mellan DRL och Halvljus enligt hur ljust det är ute.Unikt namn skrev:De som stuckit ut senaste resorna är ID4or helt utan lyse även i skymning, och Teslor med väldigt högt siktande lysen oavsett väder.
Men det finns så många usla bilister i Stockholm att man blir lite blind inför synder.
Möjligen har det funnits ett överlapp mellan "fel" lysen och en vinglande idiot framför ratten som inte förstår sig på handsfree, så hen håller mobilen med 1-2 händer framför munnen som en tonårsflicka på tuben, som gjort att jag uppmärksammat dessa märken extra.
Jag har ingen SUV, så problemet med höga lysen blir troligen mer påtagligt för mig.
Teslorna är jag dock beredd att hålla med om har problem med lysena.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 149 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 149 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 119 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 356 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 356 inlägg
Så du menar att Tesla INTE haft problem med dörrhandtagen? För det är vad jag menar, samt att Tesla väljer att behålla dessa totalt poänglösa handtag som fortsätter att krångla trots nya revisioner på designen. Eftersom Tesla invändigt älskar touch påvisade jag att en annan tillverkare lyckats med touchknappar utvändigt i dörren för jättelängesedan. Vad du nu håller på med för jävla påhopp på mig förstår jag inte alls.D djac skrev: