418 049 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
En av deltagarna i tråden tipsade om Veet.
Nu undrar jag om det även skulle fungera och ta bort mossan på mina betongpannor från 70-talet?
När jag tänker efter så funderar jag på att hälla Veet i grannens hönshus på min tomt
Nu undrar jag om det även skulle fungera och ta bort mossan på mina betongpannor från 70-talet?
När jag tänker efter så funderar jag på att hälla Veet i grannens hönshus på min tomt
Tänk om pannorna börjar läcka och du använt en icke godkänd kemikalie. Balrog och långburk är däremot beprövat och anbefalls till takläggning,rengörning och allmänt uppeldande av hus och mossa.S Saelen skrev:
Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.
Plejd, asbest, Chimay, shims, Ryobi och vermiculit. Uttryck som saktar faller ifrån i glömskans dunkel.
Fredrik R låser tråden i stillhet. Ingen vann.
Amen
Plejd, asbest, Chimay, shims, Ryobi och vermiculit. Uttryck som saktar faller ifrån i glömskans dunkel.
Amen
Ingen blir väl ledsen om Plejd och Ryobi glöms bortS Saelen skrev:Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.
Amen
Värmer i hjärtat att även du har insett värdet och kärleken Ernst bidrar med😍😀S Saelen skrev:Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.
Amen
Redigerat:
Kan Fredrik R vänta med att låsa tråden tills Långburksfestivalen i storstan nästa helg? Det hade varit SÅ roligt om alla från BH tog med sin burk dit och för avskedskalas där först (den som inte vill ha med burken kan köpa Pripps Blå på plats).S Saelen skrev:Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.
Amen
https://evently.se/events/cJ4AkRH6/langburksfestivalen-2024-kollektivet-livet
Detta är ett icke sponsrat inlägg, trot eller ej.
Om du vill att folk ska komma dit så ska du nog vara väldigt tyst om att man kan råka ut för pripps blå.Eaum skrev:Kan Fredrik R vänta med att låsa tråden tills Långburksfestivalen i storstan nästa helg? Det hade varit SÅ roligt om alla från BH tog med sin burk dit och för avskedskalas där först (den som inte vill ha med burken kan köpa Pripps Blå på plats).
[länk]
Detta är ett icke sponsrat inlägg, trot eller ej.