11 646 läst · 24 svar
12k läst
24 svar
Yale doorman startar ej med nya batterier
Nån skall tydligen vara den förste att misslyckas för det är helt stendött. Prövat med 2 olika mobiler och dubbelkollat att batterierna sitter rätt 12 gånger. Blir en klassisk stol under handtagetTobias_82 skrev:
Ikväll…
Du står på utsidan av dörren och dörren stängd, tänker det är bäst att skriva det.S Salleballe skrev:
Har du kollat batterierna med voltmeter?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 569 inlägg
Antar att man faktiskt ska försöka låsa upp med appen också, eller?
Hej samtliga!
Efter en natt med olåst dörr och en hockeyklubba till hjälp, fick jag nu på morgonen hjälp av supporten från Verisure. Jag gjorde helt enkelt så att jag plockade ut alla batterierna igen samt den lilla vita lås-komponenten som sitter under det högersta batteriet och satte tillbaka allting igen. Därefter höll jag ett bankkort mot kortläsaren på utsidan av dörren och allting startade upp igen!
Efter en natt med olåst dörr och en hockeyklubba till hjälp, fick jag nu på morgonen hjälp av supporten från Verisure. Jag gjorde helt enkelt så att jag plockade ut alla batterierna igen samt den lilla vita lås-komponenten som sitter under det högersta batteriet och satte tillbaka allting igen. Därefter höll jag ett bankkort mot kortläsaren på utsidan av dörren och allting startade upp igen!
Liknande trådar
-
Yale doorman låser ej utan att behöva trycka till dörren lite.
Fönster & Dörrar -
Yale doorman handtag greppar ej
Fönster & Dörrar -
Hakregel eller förreglingskolv fastnat Yale Doorman Classic
Villalarm & Hemautomation -
Vad är den stora skillnaden på Yale doorman classic och doorman l3s?
Fönster & Dörrar -
Vilket slutbleck till Yale Doorman om jag har 730 nu
Fönster & Dörrar