C coolakarln skrev:
Heureka! Höll en mobil mot utsidan (tips från Yale) och då kom låset igång igen med ett "Welcome to Yale doorman".
Hej! Samma problem här, menar du att du helt sonika håller mobilen mot låshuset på utsidan? Typ som om du skulle öppna med en låsbricka?
 
Ja, exakt. Eller som när du betalar med Apple pay om du använder det. Se till att wifi och blåtand är påslagna. Du kan inte misslyckas.
 
  • Gilla
Salleballe
  • Laddar…
Tobias_82 Tobias_82 skrev:
Ja, exakt. Eller som när du betalar med Apple pay om du använder det. Se till att wifi och blåtand är påslagna. Du kan inte misslyckas.
Nån skall tydligen vara den förste att misslyckas för det är helt stendött. Prövat med 2 olika mobiler och dubbelkollat att batterierna sitter rätt 12 gånger. Blir en klassisk stol under handtaget
Ikväll…
 
S Salleballe skrev:
Nån skall tydligen vara den förste att misslyckas för det är helt stendött. Prövat med 2 olika mobiler och dubbelkollat att batterierna sitter rätt 12 gånger. Blir en klassisk stol under handtaget
Ikväll…
Du står på utsidan av dörren och dörren stängd, tänker det är bäst att skriva det.

Har du kollat batterierna med voltmeter?
 
Tobias_82 Tobias_82 skrev:
Du står på utsidan av dörren och dörren stängd, tänker det är bäst att skriva det.
Japp. Men ingen lycka. Tack ändå!
 
Antar att man faktiskt ska försöka låsa upp med appen också, eller?
 
S Salleballe skrev:
Hej! Samma problem här, menar du att du helt sonika håller mobilen mot låshuset på utsidan? Typ som om du skulle öppna med en låsbricka?
Ja, exakt så. Helt skumt men det funkade.
 
S Salleballe skrev:
Hej! Samma problem här, menar du att du helt sonika håller mobilen mot låshuset på utsidan? Typ som om du skulle öppna med en låsbricka?
Yes. Exakt så. Då kickade den igång.
 
Hej samtliga!
Efter en natt med olåst dörr och en hockeyklubba till hjälp, fick jag nu på morgonen hjälp av supporten från Verisure. Jag gjorde helt enkelt så att jag plockade ut alla batterierna igen samt den lilla vita lås-komponenten som sitter under det högersta batteriet och satte tillbaka allting igen. Därefter höll jag ett bankkort mot kortläsaren på utsidan av dörren och allting startade upp igen!
 
  • Gilla
Tobias_82
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.