418 018 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
När byggde du sist ett hus med Tig-svets❓S Saelen skrev:Nä, nu måste jag ge mig in i tråden igen...
Kan vi en gång för alla reda ut om det är någon balrog som heter Karo eller vart fasen Karo kommer från?
Vad har vi sagt om bilder på Ernst? (och vem är väl jag att ens yttra mig i frågan??)
Att bedöma hårdhetskoefficienter utifall sagde Ernst hamnar i ens knä beror väl främst på saker som preferenser, yttre temperatur, byxans konduktivitet av termiska behovs och ifall Ernst viskar erotiska ord i örat eller bara ägnar sig åt primitivt råmande. Så kallat tantfukteri. Eftersom vi är på BH så är det ord som 'laserpass, TIG-svets och vedklyvning' som åsnyftas.
Apropå dolda fel. Borde vi inte stämma lantmäteriet? Jag menar, på alla mina kartor är ju marken grön men på vintern så är marken vit., Är det då inte stor risk för dolda fel då kartorna inte stämmer med verkligheten? På samma sätt borde ju samtliga kartor som skickas in till landets olika byggnadsnämnder helt enkelt följa årstiderna. vinter = vit, vår = ljusgrön, sommar = grön, höst = rödbrun.
Nu kan FredrikR stänga stänga tråden