F fribygg skrev:
Vem mailade du?
Klart att inte en vintillverkare eller ostproducent öppet erkänner att de har djur på produktionsplatsen, detta är ju som de flesta känner till inte förenligt med god livsmedelshygien enl EU-förordningarna.
Nä, jag frågade killen i den svarta kappan som skulle servera vinet och kexen. Han ville inte avslöja leverantörer eller varumärken, så det är säkert någon billig Kina-import från Wish. Jag har läst på nätet att kineserna använder balroger som svart arbetskraft i kolgruvorna 😢

• Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R
Alla har väl hört talas om den fruktansvärda hiss olyckan tidigare i veckan..

Nu vill vissa i tråden att VD ska ställas för ansvar likadant som om han hade slagit ihjäl dessa personer..

Så vad gör vi med VD..

1: att han får självmant ta ättestupan ifrån samma plats som hissen föll ifrån..

2: att han kastas ut för ättestupan..

3: att han döms för synnerligen grovt mord..

4: att han blir befordrad till koncernchef istället för VD som han är på byggbolaget..

5: att han frias..

6: erat val?

• Gilla
mrsnhp
  • Laddar…
Nr 4 är väl det enda rätta om man tycker att han har klåpat sig. Det är ju på toppen man hittar de största klåparna.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Vem mailade du?
Klart att inte en vintillverkare eller ostproducent öppet erkänner att de har djur på produktionsplatsen, detta är ju som de flesta känner till inte förenligt med god livsmedelshygien enl EU-förordningarna.
Hur tror du dom gör antiveganost❓

Limburger?

N Niq skrev:
Hur tror du dom gör antiveganost❓
Inte en aning, jag tror på äkta vara.

M mrsnhp skrev:
Nä, jag frågade killen i den svarta kappan som skulle servera vinet och kexen. Han ville inte avslöja leverantörer eller varumärken, så det är säkert någon billig Kina-import från Wish. Jag har läst på nätet att kineserna använder balroger som svart arbetskraft i kolgruvorna 😢
Är det den här typen du talat med. Han har en helt egen verklighetsuppfattning.
Man i svart kostym, solglasögon, distinkt pose, grå bakgrund, stilikoniskt utseende, science fiction-estetik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Inte en aning, jag tror på äkta vara.
Då behövs väl mjölk. Människomjölk brukar väl inte användas så man behöver ett djur som ger mjölk. Alltså behöver ostproducenten djur.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Är det den här typen du talat med. Han har en helt egen verklighetsuppfattning.
[bild]
Nej han har ungefär samma uppfattning som vissa på BH😂

• Gilla
mrsnhp
  • Laddar…
N Niq skrev:
Då behövs väl mjölk. Människomjölk brukar väl inte användas så man behöver ett djur som ger mjölk. Alltså behöver ostproducenten djur.
Tänk till. De är ju mejerister och inte bönder och har därmed inte djur i produktionslokalerna.

R Rejäl skrev:
Nej han har ungefär samma uppfattning som vissa på BH😂
Inte mitt fel att vi lever i The Matrix. Men berätta inte att jag avslöjat det.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Tänk till. De är ju mejerister och inte bönder och har därmed inte djur i produktionslokalerna.
Nä har slutat med det.
Så bönderna har djuren i lokalen när dom gör ost❓

om man mjölkar en balrog..... *funderar lite löst*

R
S Saelen skrev:
om man mjölkar en balrog..... *funderar lite löst*
Snälla visa oss bilderna när du gör det😂

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
framförallt balrogtjuren...

• Wow
Rejäl
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.