F fribygg skrev:
Det där kan väl inte vara en balrog, den har för många klor
Inte för en balrog från Utsjoki.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Inte för en balrog från Utsjoki.
Karo har fler men han (hon?) är lite speciell den lilla sötnosen. 💓 Hur säkerställer man någorlunda riskfritt könet på en balrog? Någon som testat och kan berätta?

Alfredo Alfredo skrev:
Karo har fler men han (hon?) är lite speciell den lilla sötnosen. 💓 Hur säkerställer man någorlunda riskfritt könet på en balrog? Någon som testat och kan berätta?
Rejäl vet nog hur man gör. Men du kanske vill att balrogen överlever❓
Sen kan man ju fråga sig om högre livsformer är indelade i kön.

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Men du kanske vill att balrogen överlever❓
Vilken vidrig fråga? Men det är nog @Rejäl som lever farligt i fall han försöker kolla. Karo är lite känslig ibland…

N Niq skrev:
Sen kan man ju fråga sig om högre livsformer är indelade i kön.
Kallar du Karo tvekönad?!? 😡

Alfredo Alfredo skrev:
Vilken vidrig fråga? Men det är nog @Rejäl som lever farligt i fall han försöker kolla. Karo är lite känslig ibland…

Kallar du Karo tvekönad?!? 😡
Ibland måste man ställa dom svåra frågorna

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Jag har en svår fråga:
Får min balrog, som har enskild firma, köpa en skogsfastighet? Vi testade med att låta hen driva AB först men revisorn är...vad ska vi säga...pining for the fiords nu mera, så det fick bli EF. Funkar det, tror ni? Spelar det någon roll att balrog är en icke mänsklig livsform, eller är det viktigast att hen har person- och organisationsnummer? Momsregistrering är väl knappast nödvändigt, hen tycker inte om e-tjänsten. Sist vi testade höll datorn på att gå samma väg som revisorn...

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Får min balrog, som har enskild firma, köpa en skogsfastighet?
Inte av mig, fastigheten kommer att gå vidare i släkten när jag faller och blir korpmat.

Jagar och äter din balrog varg är den dock välkommen på studiebesök och kanske ett provsmak.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag har en svår fråga:
Får min balrog, som har enskild firma, köpa en skogsfastighet? Vi testade med att låta hen driva AB först men revisorn är...vad ska vi säga...pining for the fiords nu mera, så det fick bli EF. Funkar det, tror ni? Spelar det någon roll att balrog är en icke mänsklig livsform, eller är det viktigast att hen har person- och organisationsnummer? Momsregistrering är väl knappast nödvändigt, hen tycker inte om e-tjänsten. Sist vi testade höll datorn på att gå samma väg som revisorn...
Nej. Det finns bara femton ägandeformer. Enskild balrog, gammalt imperium, rot välta, tvåfas, delägarförvaltning, standard och tolv till som jag inte tänker länka till, men som finns och om du säger att de inte finns måste du länka rätt sida som visar det.

• Haha
  • Älska
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Naken eller iklädd förkläde? Hur vill du se @Rejäls kropp egentligen ditt pervo?
Om jag ska vara ärlig? Inte alls... Men det är kanske en upplevelse bortom det fattningsbaras gräns...

Eftersom det är jul kan jag dock tänka mig naken, på alla fyra med ett äpple i käften och en smygvinkel i handen

N Niq skrev:
Lär dig se skillnad det där är en drake.
Så här ser en balrog ut
[bild]
Lite grundläggande kunskaper om olika raser borde man väl kunna
Var köper man varselkläder till en sån där?

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Lär dig se skillnad det där är en drake.
Så här ser en balrog ut
[bild]
Lite grundläggande kunskaper om olika raser borde man väl kunna
Jag skyller allt på AI. Men om AI inte känner igen en Balrog är det tveksamt att det är ett hot mot mänskligheten.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Fantasidjur liknande en get, ölglas på ryggen, ishink med flaskor, mystisk belysning, stämningsfullt, konstverk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag skrev tydligt ölburkar, närmare bestämt 14 stycken.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Det är inget personligt, det är AI. 😀😀
Mobilskärm med textfält, konstverksminiatyrer, färggranna, och meddelande om avvisad begäran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

S Saelen skrev:
Var köper man varselkläder till en sån där?
Behövs inte den överlever om du kör på den frågan är om föraren överlever

fubar fubar skrev:
Jag skyller allt på AI. Men om AI inte känner igen en Balrog är det tveksamt att det är ett hot mot mänskligheten.
Skynet lurar dig

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.