1 794 785 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Grejjen är att de i kassan får inte ens "radera" en vara de slagit in fel utan prata med en "ledare".Alfredo skrev:
Så det är inte de stackarna man ska diskutera med utan vända sig till kundtjänst
För övrigt har jag alltid fått grym hjälp av personalen på Lidl trots att de är så styvmoderligt behandlade.
Ja de följer ju bara sitt regelverk, lite tyskt men ja de har sin grej.Appendix skrev:
Samma sak gäller om man pantar över 99kr måste chefen godkänna
Suck... Dock inte enbart Lidl, i "min" f.d. affär (ej Lidl) körde de med att vid felslag var man "tvungen" att betala det felaktiga beloppet, sen fick man gå till kundtjänst med kvittot och få pengar tillbaka. Dessutom var de notoriskt duktiga på att knappa fel. 😡Appendix skrev:
Såg att jag har en kupong på slagskruvdragaren på 28 % men jag tänker att det är på ordinarie pris, 699 kr?
I så fall är det 4 kr billigare att köpa den för 499 då den är nedsänkt till det denna vecka. För det kan väl inte vara -28% på 499?
I så fall är det 4 kr billigare att köpa den för 499 då den är nedsänkt till det denna vecka. För det kan väl inte vara -28% på 499?
I appen står det att priset med kupongen blir 499. De har avrundat den procentuella rabatten men i kronor är det 200 kr rabatt.john68 skrev:
Husägare
· Värsterort
· 177 inlägg
Slängde med slagskruvdragaren med mjölken, löjligt stor låda så många mjölk blir det.
Men dålig precision i bits-fästet, det glappar ordentligt vilket inte kan vara optimalt om man drar på med vridmoment och slag.
Dock hittade jag en lösning att byta till 1/2 tum fäste istället, så det kanske får bli en plan:
Men dålig precision i bits-fästet, det glappar ordentligt vilket inte kan vara optimalt om man drar på med vridmoment och slag.
Dock hittade jag en lösning att byta till 1/2 tum fäste istället, så det kanske får bli en plan: