Min laseravståndsmätare har lagt av. Har för mig Lidl hade förra veckan så ska kolla om någon affär har kvar den här i Lund/Malmö området.
Någon som har den och kan hissa eller dissa den?
 
O olofh skrev:
Min laseravståndsmätare har lagt av. Har för mig Lidl hade förra veckan så ska kolla om någon affär har kvar den här i Lund/Malmö området.
Någon som har den och kan hissa eller dissa den?
Jag köpte den i dag på Lidl i lund Åkerlund &Rausing och har bara använt den typ 5 minuter men den gör sitt jobb tycker jag.
Från min trapp till grannens husvägg är det 25 meter vet jag nu.

Där fanns även en sänksåg och en bandsåg.
 
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
S santos skrev:
Såg att de ska få in sänksågen på måndag. Givetvis så gäller min kupong bara till söndag...
Är det möjligt att det finns tidigare i butik?
Fanns en i dag i lund.
Två Parkside verktygslådor på hylla: bandsåg och dyksåg, batteridrivna, i en butik. Priser visas på skyltar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Tackar, vilken butik av de två i lund?
 
Åkerlund &Rausing
 
Puh, det finns lite hopp för mitt minne ändå 😊
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Givetvis så fungerade inte rabatten på 20% på sänksågen, fast att det skulle gälla allt. Butiken kunde inte göra något
 
  • Wow
  • Ledsen
Dilato och 1 till
  • Laddar…
S santos skrev:
Givetvis så fungerade inte rabatten på 20% på sänksågen, fast att det skulle gälla allt. Butiken kunde inte göra något
20% på allt? Var hittar du den kupong?
 
N nissenhj skrev:
20% på allt? Var hittar du den kupong?
Den gick ut igår (såklart)
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Den gick ut igår (såklart)
Då kan den inte gälla idag!
 
  • Haha
Appendix
  • Laddar…
S santos skrev:
Givetvis så fungerade inte rabatten på 20% på sänksågen, fast att det skulle gälla allt. Butiken kunde inte göra något
Samma för mig, tänkte köpa grovdammsugaren som var för någon vecka sedan. Rabatten gick inte in, så troligtvis gäller det bara för de parkside produkter som var för den veckan.
Man kunde klicka på detaljer så fick man upp en lista med alla artiklar som ingick.
Tycker dock att det blir falsk marknadsföring när det står 20% på allt parkside
 
  • Arg
Vardagsrum
  • Laddar…
R Rikard_Sa skrev:
Samma för mig, tänkte köpa grovdammsugaren som var för någon vecka sedan. Rabatten gick inte in, så troligtvis gäller det bara för de parkside produkter som var för den veckan.
Man kunde klicka på detaljer så fick man upp en lista med alla artiklar som ingick.
Tycker dock att det blir falsk marknadsföring när det står 20% på allt parkside
Den ansvarige tyckte att jag skulle kontakta Lidl om det. Står där det gäller alla parkside då ska det gälla alla, inte bara några
 
  • Gilla
MagicFingers och 3 till
  • Laddar…
S santos skrev:
Den ansvarige tyckte att jag skulle kontakta Lidl om det.
Var inte "den ansvarige" anställd av Lidl?
 
  • Gilla
Fideliox och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Var inte "den ansvarige" anställd av Lidl?
Jo men som ansvarig en söndag så har man tydligen lika mycket makt över butiken som en som städar typ...
 
  • Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
Fick precis svar av Lidl hk jag får rabatten så ni andra som inte har fått den bör vända er till Lidl.
 
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.