422 436 läst · 12 981 svar
422k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 641 inlägg
Lägg upp bilder! Är det en BMW vill vi se om den har blinkers. Ta gärna någon nästan anonymiserad bild så @Flygande holländaren kan ta reda på vem du egentligen är. En bild på ett gräns- eller helrör går också bra.Düsseldorff skrev:Jaha då fällde grannen min ek till slut. Den föll över min bil men han vill inte betala för han menar att han sa till och vi har servitut gällande varandras parkeringsplatser och det finns ett gammalt avtal skrivet i blod (tror jag, mäklaren sa det) som ingen nånsin har sett och gränsen är oklar och vi har båda pågående tvister med kommunen och brunnar och el och fan och hans moster och fan vet om det ens var ett träd eller en bil för den delen. Vad ska jag göra?
mula den jäveln med balrogen. Glöm inte att filmaDüsseldorff skrev:Jaha då fällde grannen min ek till slut. Den föll över min bil men han vill inte betala för han menar att han sa till och vi har servitut gällande varandras parkeringsplatser och det finns ett gammalt avtal skrivet i blod (tror jag, mäklaren sa det) som ingen nånsin har sett och gränsen är oklar och vi har båda pågående tvister med kommunen och brunnar och el och fan och hans moster och fan vet om det ens var ett träd eller en bil för den delen. Vad ska jag göra?
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Ja, det är en BMW men som jag beskrev i en annan tråd sitter spaken för blinkers så illa till att den sällan används.Nötegårdsgubben skrev:
Edit: Eller satt, nu är ju spak och bil platt.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg