Jocce81 Jocce81 skrev:
Vad har du köpt för verktyg från dem?

Vi kör dessa på jobbet, nästan uteslutande, och tycker de fungerar bra, speciellt i förhållande till priset.

/Jocce
Tänger, mejslar och hylsor, tycker de går sönder i godset relativt lätt... men kanske använder till för tunga jobb :)

R Riala skrev:
Letade yxa på nätet och hittade denna som var nedsatt med 51%. Slog till direkt.

[länk]
Tack jag blev 699 kr fattigare🤪

• Gilla
Henrik75 och 1 till
  • Laddar…
A
R Riala skrev:
Letade yxa på nätet och hittade denna som var nedsatt med 51%. Slog till direkt.

[länk]
Ja nedsatt är den men inte 51% mer än på preppersidans pris - 1050 ligger den på på skogma och några till som ordinarie pris men drygt 30% är ju bra det också -lurigt i dessa tider runt bf

• Gilla
Riala
  • Laddar…
mickesundström skrev:
Ja nedsatt är den men inte 51% mer än på preppersidans pris - 1050 ligger den på på skogma och några till som ordinarie pris men drygt 30% är ju bra det också -lurigt i dessa tider runt bf
Det har du absolut rätt i men du hittar den inte billigare någon annanstans. Verkar vara en grym yxa iaf.

• Gilla
Anonymiserad 128745
  • Laddar…
F F_man skrev:
Tänger, mejslar och hylsor, tycker de går sönder i godset relativt lätt... men kanske använder till för tunga jobb :)
Vi har väldigt få verktyg som faktiskt går sönder, om man inte misshandlar dem / brukar dem på fel sätt.
Men vet inte om vårt räknas som "tunga jobb"...

/Jocce

Om en timme ungefär så sänks priset på alla kvarvarande elverktyg på Bauhaus Bromma med 30%.

• Gilla
vhases och 5 till
  • Laddar…
Mitt bästa tips på Amazons Black Friday.

Bosch Professionals Borrhammare GDE 18V-22 med dammutsug och L-Boxx för 2639:-.
https://www.amazon.se/-/en/0611924000/dp/B0CGX6MLZW/?th=1&language=sv_SE

Köpte själv 22:an för ett par veckor sedan och har använt den intensivt sedan dess. Har bara kört kraftfull sladdad borrhammare tidigare och ville ha en batteridriven till mindre jobb. Nu undrar jag varför jag inte köpt batteridriven tidigare. Hursom, passade på att köpa 22:an när de hade 20% rabatt för några veckor sedan och fick betala 2170:- i kartong (utan L-boxx eller dammutsug). I vanliga fall ligger 22:an i kartong på drygt 2700:- i kartong.

• En blå Bosch Professional 18V sladdlös borrhammare och L-BOXX. Black Friday-erbjudande visas. Verktygset med omdömen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
boschkenta
  • Laddar…
Cheesen
Jag vet inte... Många bra Amazon black Friday deals... Oregon är ju kanske bästa tipset enligt mig. https://amzn.to/3R2YGgA
Amazon.se Black Friday-rea, verktyg, elektronik, smarta hem-enheter.
Skapa konto

https://amzn.to/3R2Zpxh
Det finns två blåa bosh deals kategorier i listan...

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
boschkenta
Särskilt den här känns ju som en riktigt bra deal om man vill ha fler batterier också:
Bosch borrskruvdragare, ProCORE batterier, laddare, L-BOXX, rabatterat pris, Black Friday-erbjudande, onlineförsäljning.
Skapa konto

https://amzn.eu/d/0dzPTKv

Den kostar 2700 naken billigast på prisjakt.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Faan nj blev jag ju sugen men har redan 150c🎅

• Älska
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
För mig som inte har några speciella batteridrivna verktyg i dagsläget, någon som kan tipsa om ett kitt med det nödvändigaste? Missade Dewalt-paketet från Clas Ohlson såklart... Är inget superfixare hemma så behöver inte ha det bästa direkt, även om der kanske växer fram i garaget (men då får jag uppgradera istället).

• Gilla
Ironyh
  • Laddar…
E Eldbollen skrev:
För mig som inte har några speciella batteridrivna verktyg i dagsläget, någon som kan tipsa om ett kitt med det nödvändigaste? Missade Dewalt-paketet från Clas Ohlson såklart... Är inget superfixare hemma så behöver inte ha det bästa direkt, även om der kanske växer fram i garaget (men då får jag uppgradera istället).
Denna tråd är för att ge tips, inte be om dom.

Rekommenderar dig att skapa en ny tråd.

Och välkommen till ByggaHus!

• Gilla
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Detta är väl också ett bra pris?
[länk]
Kanon. Och en hundralapp extra i rabatt förutom Black Friday. Otroligt bra och behändig slip. Tycker jag.
(Har dessutom motsvarande Bosch planslip och den är jag inte alls lika mycket kompis med.)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.