Enligt löken he ter det mask in hall!

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Vet inte var du är från eftersom du inte anger det, fegt, men det heter ostbågar, inte östgötar.
Varför finns det inte östgötska ostbågar?

N Niq skrev:
Man får akta sig för vem man låter bo i skrubben. Rätt som det är ska dom till Hogwarts och bli trollkarlar
Säg det till @ Andreas Östermalmgren! <<<Men wtf, va blev det inte blått för? Är det nån bugg på forumet igen? Det är säkert nån hemmapulare som har försökt laga servrarna med högtalarkabel igen...

Förresten, om någon av mina barn blir antagen till Hogwarts, får barnet ta med sin balrog till elevhemmet då? Jag menar, de andra har ju ugglor och grejer.

• Haha
Emil.P och 3 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Varför finns det inte östgötska ostbågar?
För att OLW är från Vasa.

Eller nåt nedlåtande om Boxholm.

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:

..och Estrella är från Angered så då blir det västgötska bågar.

Det står vi väl över, tänk hur det gick med Arlas försäljning sen de började jävlas med Boxholmarna..

Jag kan tänka mig en sörmländsk eller småländsk ostbåge också, det är ju bara torsdag så produktutvecklingen kan ju få nått dygn eller två..

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
ordna egen vargjakt bara ett par timmar från Skanstull
Vargjakt ägnar man sig naturligtvis åt i sällskap med sina ordensbröder på Skansen!

Vid Skanstull huserar kommunister och annan pöbel så därifrån håller man sig allt.

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag kan tänka mig en sörmländsk /…/ ostbåge också
Kom inte dragande med den där osten från Flen nu igen. Det är bara båg!

• Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vargjakt ägnar man sig naturligtvis åt i sällskap med sina ordensbröder på Skansen!

Vid Skanstull huserar kommunister och annan pöbel så därifrån håller man sig allt.
Strax norr om Finspång kan man jaga oavsett partibok eller ordensmedlemskap, tror inte att lokalbefolkningen bangar att gå drev eller leta fram skramlorna om möjligheten gives.

Maria T Maria T skrev:
Vet inte var du är från eftersom du inte anger det, fegt, men det heter ostbågar, inte östgötar.
Var jag är ifrån är ett ganska vitt begrepp. Vill du veta vart jag föddes,vart jag växte upp,vart jag bodde när jag gick sista året i gymnasiet. Vart jag flyttade sen eller vart jag bor nu ❓

F fribygg skrev:
Strax norr om Finspång kan man jaga oavsett partibok eller ordensmedlemskap, tror inte att lokalbefolkningen bangar att gå drev eller leta fram skramlorna om möjligheten gives.
Enligt gammal hävd av Kenneth så jagar man norr om Hällefors

• Gilla
Emil.P
  • Laddar…
N Niq skrev:
Var jag är ifrån är ett ganska vitt begrepp. Vill du veta vart jag föddes,vart jag växte upp,vart jag bodde när jag gick sista året i gymnasiet. Vart jag flyttade sen eller vart jag bor nu ❓
Rätt, fel, fel, fel, rätt, fel.

Ja, jo, jag vet att vi inte ska recensera folks språkliga förmåga egentligen, men tänker att moderaterna har höstlov de med.

Kom inte dragande med den där osten från Flen nu igen. Det är bara båg!
Ja i Flen gör man glass och violer

Rätt, fel, fel, fel, rätt, fel.

Ja, jo, jag vet att vi inte ska recensera folks språkliga förmåga egentligen, men tänker att moderaterna har höstlov de med.
Jag har ju redan skrivit att jag har DIH

Pampasbågar

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.