418 149 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Vi föder upp våra balroger i Utsjoki där vi matar dom med senapsmarinerad grådvärgar som dom först får fånga i grottorna i finska urbergen. Med Koskenkorva som enda dricka som inte fryser. Så det är ju klart att dom har lite mera sisu än sådandär bortklemade svenska varianter.F fribygg skrev:
Det är dock lite jobbigt när dom rymmer till Korvatunturi och får smak på tomtar. Tar alltid några dagar att vänja dom tillbaka till grådvärgar
Ni har tydligen gynnsamma förhållanden, hoppas landet får fortsätta vara en fri och självständig demokrati.N Niq skrev:Vi föder upp våra balroger i Utsjoki där vi matar dom med senapsmarinerad grådvärgar som dom först får fånga i grottorna i finska urbergen. Med Koskenkorva som enda dricka som inte fryser. Så det är ju klart att dom har lite mera sisu än sådandär bortklemade svenska varianter.
Det är dock lite jobbigt när dom rymmer till Korvatunturi och får smak på tomtar. Tar alltid några dagar att vänja dom tillbaka till grådvärgar
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Sluta felköna mig, tack. Jag blir kränkt. Jag kan inte mäinspläjna, jag är ju kvinna själv! Men jag kan tala om för dig hur du ska koppla om du först talar om vad du har för färger på sladdarna som sticker ut ur väggen och om du vill ha trappkoppling också?Alfredo skrev:
Moderaterna kan du tyvärr ropa på bäst du vill, jag vet att minst en av dem i detta nu sitter och glor på Hemnet och kvider 'Hur kan nån betala 17 mille för att bo i Enskede? Skulle jag aldrig göra, så ni får fortsätta och sova i städskrubben, ungar!'.
17 mille är väl billigt, i mina trakter kostar en 200ha gård mer.SågspånPappspikEternit skrev:Sluta felköna mig, tack. Jag blir kränkt. Jag kan inte mäinspläjna, jag är ju kvinna själv! Men jag kan tala om för dig hur du ska koppla om du först talar om vad du har för färger på sladdarna som sticker ut ur väggen och om du vill ha trappkoppling också?
Moderaterna kan du tyvärr ropa på bäst du vill, jag vet att minst en av dem i detta nu sitter och glor på Hemnet och kvider 'Hur kan nån betala 17 mille för att bo i Enskede? Skulle jag aldrig göra, så ni får fortsätta och sova i städskrubben, ungar!'.