417 990 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Kolla så ångspärren är korrekt monterad!N Niq skrev:Min inländska snickare har gipsat lite hemma hos mig. Det ser väl bra ut. Han satte isolering med aspestull som jag fyndade billigt. Jag sa åt honom att det var cellulosafibrer så han inte skulle bli så nervös. Har märkt att en del vägrar arbeta med material som innehåller aspest men det är ju dålig kundservice jag betalar ju för deras tid. 30kr/tim måste väl ändå ses som en generös lön
[bild]
Men bra hantverk!
Redigerat:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Om du inte märker att någon i din omgivning har diagnosen är det du som har den.SågspånPappspikEternit skrev:Bästa diagnoskriteriet någonsin här nedan! Frågan är "Hur märker ni att en person har Aspergers syndrom?"
[bild]
Och dem av oss som bara "Men det heter inte Asperger längre, i den nya DSM är även det en form av autism, vet inte dödsknarkarnazisterna på Flashback det ens?" ........ välkommen i klubben!
Menar du att jag har asperger bara för att jag aldrig har fel❓SågspånPappspikEternit skrev:Bästa diagnoskriteriet någonsin här nedan! Frågan är "Hur märker ni att en person har Aspergers syndrom?"
[bild]
Och dem av oss som bara "Men det heter inte Asperger längre, i den nya DSM är även det en form av autism, vet inte dödsknarkarnazisterna på Flashback det ens?" ........ välkommen i klubben!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Det är två kriterier enligt expertisen på Flashback, att hänga på Byggahus och att inte kunna erkänna att du har fel. Om jag har räknat rätt* uppfyller du bägge två. Gratulerar!N Niq skrev:
*Klart jag har räknat rätt, att ha fel är inte en defekt jag identifierar mig med överhuvudtaget.