Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 197 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 822 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 911 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 980 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 435 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 060 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 325 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 354 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 425 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

väldigt nöjd trots min lite begränsade kunskap om flera specialtänger, men ibland får man utgå ifrån logiken av användningsmöjligheten bara av att titta på utseendet av verktyget.

Joller
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 868 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

C
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 543 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 551 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.