4 361 842 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Dubbelt datauttag i köket kanske är bra. Tänkte jag 2007. Ett gick till den fasta IP-telefonen som är borta sen några år. Någon annan användning har det inte blivit. Borttaget och upp med en tehylla istället. Skruvad genom väggen till skafferiskåp för att slippa konsoler.
Renoverare
· Värmland
· 779 inlägg
Ransakade mig själv och invigde målarsprutan. Grundade ett lager med grund. Slipade sedan där jag misslyckades och drog på ett lager till med grund. Imorgon målar jag allt med den riktiga färgen. Väldigt skönt att dra på tunna lager och sedan bara vänta någon timme eller 2 för att få på ytterligare ett. Blir väldigt jämt och fint då. Kommer nog gå över över de resterande lagrerna med 600 papper bara för sakens skull.
Vilken färgspruta använder du?A atomlab skrev:Ransakade mig själv och invigde målarsprutan. Grundade ett lager med grund. Slipade sedan där jag misslyckades och drog på ett lager till med grund. Imorgon målar jag allt med den riktiga färgen. Väldigt skönt att dra på tunna lager och sedan bara vänta någon timme eller 2 för att få på ytterligare ett. Blir väldigt jämt och fint då. Kommer nog gå över över de resterande lagrerna med 600 papper bara för sakens skull.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 835 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 835 inlägg
Gjort klar så isoleringsfirman kan komma och spruta in cellulosa vilken dag som helst.
När de väl svarar och återkommer med tid (avtalat skulle de vara här för över 2 veckor sedan…) så har inte stressat med att gör allt klart eftersom de aldrig återkommit med datum. Men nu är allt redo!
Börjar dock bli lite orolig eftersom vi har vatten uppdragen och det lätt blir kallt snabbt nu. Haft ca 10 grader inne senaste veckan.
När de väl svarar och återkommer med tid (avtalat skulle de vara här för över 2 veckor sedan…) så har inte stressat med att gör allt klart eftersom de aldrig återkommit med datum. Men nu är allt redo!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Börjar dock bli lite orolig eftersom vi har vatten uppdragen och det lätt blir kallt snabbt nu. Haft ca 10 grader inne senaste veckan.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 835 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 835 inlägg