Fulkemisten
Funderar på att köpa bildförstärkare/nattkikare eller vad det kallas till hela familjen så man slipper ha några lampor tända nu under vinterhalvåret för att spara elektricitet. Hittat dessa:

https://www.handladigitalt.se/produ...xjBQM7IwLaV2ypXech0pmdAxc5nhPqvxoCkdgQAvD_BwE

Vad tror ni? Någon som är bra på matte som kan räkna ut hur många timmar det tar innan vi tjänat in kostnaden? Vi är fyra i familjen + en katt (inte hittat några för djur tyvärr). Gäster får självklart ta med egen utrustning för mörkerseende. De får såklart inte heller ladda sin elbil. Orkar inte räkna på detta själv men tror det verkligen kommer få mig att slippa höga elräkningar i vinter.

• Haha
  • Gilla
InsidersUnited och 7 till
  • Laddar…
El-Maco66:

Det får inte vara plast slang. Det måste. Vara VP rör. Jord skena koppla. Till zen tral.

Annars blir arbets givare skyldig. för fack förening,. Av talet är enligt lag. Hög stadie kunnskap.

Och Fairy Lina du är inte som El Macho fjollig IT snubbe på Sture plan. Kan ske mycket kola där. Hem pulla som extra knäck.

Och Pin du kan läsa i yen. Vad jag skrev. Svara inte på in lägg. Du är troll. Finns inte på rik tigt.

Vägg av ord skriv ord entligt.

Du har fel Pin. Det står på bank o maten.

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Dilato och 10 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
El-Maco66:

Det får inte vara plast slang. Det måste. Vara VP rör. Jord skena koppla. Till zen tral.

Annars blir arbets givare skyldig. för fack förening,. Av talet är enligt lag. Hög stadie kunnskap.

Och Fairy Lina du är inte som El Macho fjollig IT snubbe på Sture plan. Kan ske mycket kola där. Hem pulla som extra knäck.

Och Pin du kan läsa i yen. Vad jag skrev. Svara inte på in lägg. Du är troll. Finns inte på rik tigt.

Zen?
Jag har möblerat efter Feng Shui...?

• Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
El-Maco66:

Gabriel 108: Det där är inte korrekt. Det räcker med kola, det behöver inte vara extra knäck också.

• Gilla
  • Haha
antett och 6 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Gabriel 108: Det där är inte korrekt. Det räcker med kola, det behöver inte vara extra knäck också.
Är du fudge packare eller? Ledande ställning? Flera män under dig?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Gabriel 108: Ironi och sarkasm strider mot forumreglerna.

• Älska
  • Gilla
El-Löken66 och 1 till
  • Laddar…
Gabriel 108: Ironi och sarkasm strider mot forumreglerna.
Din mamma strider mot reglerna. Och reglarna.

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Det räcker med kola
Sån där otäck drogliberalism strider också mot forumreglerna! Skärp dig eller du hamnar på sundsvallslistan!

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Din mamma strider mot reglerna. Och reglarna.
Gabriel 108:
Det där är OT.
Samtliga reglar på de byggnader jag äger är korrekt dimensionerade.

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Samtliga reglar på de byggnader jag äger är korrekt dimensionerade.
Med näsan full av kola... Inget hus jag skulle gå nära i alla fall!

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Jag börjar:

Jag har köpt ett hus, men fasaden var inte den färg jag gillar. Dolt fel?
Jag anlitade en hantverkare som skulle dra en längre kabel till min taklampa och fick en faktura på 400 000:- och jag tycker det är överpris. Svar från alla hantverkare: om du tycker det är dyrt fixa det själv då, vi har omkostnader, transport, måste åka köpa material osv osv

• Gilla
linneac och 5 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hej, jag behöver borra ett 12 000 mm hål genom en atomubåt. Vad behöver jag? Det måste bli ett perfekt hål men måste vara billigt. Och nej, det är inte viktigt varför jag ska borra i en ubåt så jag kommer bli sur när någon frågar. INGET OFF-TOPIC TACK!
Valfritt verktyg från Meec på Jula, oslagbar kvalitét.

/ Sa ingen någonsin.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Vill någon vara med på en gruppbeställning av uran från Nordkorea? Jag tänkte ta lastbilen över och kan ta med till några andra också så kan vi dela på frakten.
Kan du ta med en sådan här till mig på samma resa
En upphöjd kista med en granat formad som ett kors inuti, märkt "HOLY HAND GRENADE" med referens till text.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
linneac och 3 till
  • Laddar…
Nån jäkla dåre har fått för sig att begränsa humorn på byggahus.. och därav startat en begränsad humortråd.. vilken totalt humorlös tråkig person..

• Gilla
  • Haha
  • Älska
jorblad och 5 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Jag är på. Tar du hem tritium samtidigt? Tänker att både jag men framförallt du har mer att spränga i källaren?
Tritium, funkar det mot parkslide?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.