423 075 läst · 12 985 svar
423k läst
13,0k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Funderar på att köpa bildförstärkare/nattkikare eller vad det kallas till hela familjen så man slipper ha några lampor tända nu under vinterhalvåret för att spara elektricitet. Hittat dessa:
https://www.handladigitalt.se/produ...xjBQM7IwLaV2ypXech0pmdAxc5nhPqvxoCkdgQAvD_BwE
Vad tror ni? Någon som är bra på matte som kan räkna ut hur många timmar det tar innan vi tjänat in kostnaden? Vi är fyra i familjen + en katt (inte hittat några för djur tyvärr). Gäster får självklart ta med egen utrustning för mörkerseende. De får såklart inte heller ladda sin elbil. Orkar inte räkna på detta själv men tror det verkligen kommer få mig att slippa höga elräkningar i vinter.
https://www.handladigitalt.se/produ...xjBQM7IwLaV2ypXech0pmdAxc5nhPqvxoCkdgQAvD_BwE
Vad tror ni? Någon som är bra på matte som kan räkna ut hur många timmar det tar innan vi tjänat in kostnaden? Vi är fyra i familjen + en katt (inte hittat några för djur tyvärr). Gäster får självklart ta med egen utrustning för mörkerseende. De får såklart inte heller ladda sin elbil. Orkar inte räkna på detta själv men tror det verkligen kommer få mig att slippa höga elräkningar i vinter.
El-Maco66:
Det får inte vara plast slang. Det måste. Vara VP rör. Jord skena koppla. Till zen tral.
Annars blir arbets givare skyldig. för fack förening,. Av talet är enligt lag. Hög stadie kunnskap.
Och Fairy Lina du är inte som El Macho fjollig IT snubbe på Sture plan. Kan ske mycket kola där. Hem pulla som extra knäck.
Och Pin du kan läsa i yen. Vad jag skrev. Svara inte på in lägg. Du är troll. Finns inte på rik tigt.
Vägg av ord skriv ord entligt.
Du har fel Pin. Det står på bank o maten.
Det får inte vara plast slang. Det måste. Vara VP rör. Jord skena koppla. Till zen tral.
Annars blir arbets givare skyldig. för fack förening,. Av talet är enligt lag. Hög stadie kunnskap.
Och Fairy Lina du är inte som El Macho fjollig IT snubbe på Sture plan. Kan ske mycket kola där. Hem pulla som extra knäck.
Och Pin du kan läsa i yen. Vad jag skrev. Svara inte på in lägg. Du är troll. Finns inte på rik tigt.
Zen?P Pin skrev:El-Maco66:
Jag har möblerat efter Feng Shui...?
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 988 inlägg
Gabriel 108: Det där är inte korrekt. Det räcker med kola, det behöver inte vara extra knäck också.P Pin skrev:El-Maco66:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 988 inlägg
Gabriel 108: Ironi och sarkasm strider mot forumreglerna.
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 988 inlägg
Jag anlitade en hantverkare som skulle dra en längre kabel till min taklampa och fick en faktura på 400 000:- och jag tycker det är överpris. Svar från alla hantverkare: om du tycker det är dyrt fixa det själv då, vi har omkostnader, transport, måste åka köpa material osv osvT Troberg skrev:
Valfritt verktyg från Meec på Jula, oslagbar kvalitét.Düsseldorff skrev:
/ Sa ingen någonsin.